Lee Kun-hee tuometiniams „Kia“ vadovams žadėjo aukso kalnus, milžiniškas investicijas, tačiau ambicingas Lee Kun-hee planas turėjo būti išmestas į šiukšlių dėžę. Nesuradus bendro sutarimo su tuometiniais „Kia“ vadovais, Lee Kun-hee į nepavykusias derybas numojo ranka ir nusprendė savomis jėgomis sukurti naują prekinį ženklą – „Samsung Motors“ ir ką tik įdarbintiems inžinieriams liepė sukurti pirmąjį automobilį.
Sąsajos su „300ZX“
„SSC-1“ arba – tiesiog „Samsung Sports-Car-1“. Unikalus pavadinimas, nelabai unikaliam automobiliui.
„Samsung“ niekada nebuvo automobilių gamintojas. „Samsung“ neturėjo milžiniško departamento, kuriame būtų kuriami automobiliams skirti komponentai. „Samsung“ pasielgė kaip ir bet kuris kitas pradinukas – įsigijo jau sukurtus komponentus ir juos sudėliojo savo dirbtuvėse.
Priekiniai žibintai atkeliavo iš automanams puikiai pažįstamo „Nissan 300ZX“, o tiksliau – „Z32“ kartos modelio. Variklis taip pat atkeliavo iš „Nissan“ lentynos. Tuo tarpu pagrindinė ir pati svarbiausia dalis – „SSC-1“ struktūra yra kone identiška prancūziškam „Venturi Atlantique“.
„SSC-1“ projekto kūrimui einant į pabaigą, Azijos regione įsisiūbavo finansų krizė, kuri paskatino šviežiai iškeptą gamintoją keliauti ant prekystalio. „Samsung Motors“ nesusidomėjo nei „Kia“, nei „Hyundai“, nei bet kuris kitas automobilių pramonės žaidėjas iš aplinkinių šalių. Kaip bebūtų keista, tačiau „Samsung Motors“ nusprendė įsigyti „Renault“, kuri Pietų Korėjoje esančią gamyklą sugebėjo išnaudoti savo reikmėms.
Koncepcija – iki gyvenimo galo
„Samsung“ dabar yra žinoma kaip technologijų ir inovacijų lyderė. Tuomet „Samsung“ vardas buvo žinomas gerokai mažesniam vartotojų ratui, todėl nenuostabu, jog ambicingas „SSC-1“ projektas niekados nesugebėjo priartėti prie serijinės gamybos.
Antroje 1990-ųjų pusėje sportiškų automobilių paklausa visame pasaulyje sumažėjo iki minimumo, o tai labai išgąsdino tuometinius „Samsung“ vadovus, kurie baiminosi, jog „SSC-1“ nesulauks deramo dėmesio iš didžiulės automobilių entuziastų bendruomenės.
Iki šiol nėra žinoma kiek „SSC-1“ vienetų buvo pagaminta, tačiau įvairūs šaltiniai skelbia, jog „Samsung“ iš viso pagamino penkis korėjietiško superautomobilio vienetus.