Leidinys The Times of India praneša, kad 2013 m. Samsung prekinis ženklas tarp Indijos vartotojų pasižymėjo didžiausiu pasitikėjimu. Už korėjiečių nugaros liko japonų Sony, tuo tarpu trečioje vietoje atsidūrė vietos automobilių gamintojas Tata, kuriam taip pat priklauso kompanija „Jaguar Land Rover“.
Beje, prieš metus Samsung šiame reitinge užėmė antrą vietą, todėl perėjimas į pirmą negalėjo įvykti staiga ir netikėtai – tikėtina, kad tai nuoseklaus, gerai suplanuoto darbo rezultatas šioje šalyje.
Jei atsižvelgtume, kad Indijos gyventojų skaičius siekia apie 1,24 mlrd. žmonių, kompanijai Samsung tai gali tapti tam tikra optimizmo priežastimi – tai leistų šioje rinkoje parduoti daugiau išmaniųjų telefonų (nors ir su mažesne pelno marža, nei tai galima daryti su flagmanais išsivysčiusiose šalyse).
Ketvirtoje reitingo vietoje atsidūrė kitas Samsung konkurentas – korėjiečių LG Electronics, kuri taip pat turi nemažų šansų išnaudoti savo gerą vardą tarp Indijos vartotojų. Penketuką uždaro Nokia, tad Microsoft iš sandorio su suomių kompanija taip pat gali nemažai išlošti.