Kompanija „Samsung“, nežiūrint į nuolat kas ketvirtį didėjančius pelnus, lygiai taip pat, kaip ir kiti, jaučia pasaulinės ekonomikos silpnumą. Kovoti su negatyviomis tokio reiškinio pasekmėmis kompanija ketina pakeitusi savo logotipą bei produktų pozicionavimo ir plėtros strategiją.
Planuojamų „Samsung“ pakeitimų anonsas turėtų įsigalioti po kelių mėnesių įvyksiančioje vartotojiškos elektronikos parodoje CES 2013 (Las Vegas, JAV). Šaltinių iš Azijos teigimu, korėjiečių elektronikos gigantas ketina pasinaudoti dizainerių komandos, kuriai vadovauja Scott Bedbury, paslaugomis. Pastarieji savo srities ekspertai savo laiku dalyvavo keičiant kompanijų „Nike“ ir „Starbucks“ įvaizdį.
„Samsung“ ketina įgyvendinti gana plataus masto pakeitimus, pradedant nuo bendros kompanijos reprezentacinės išvaizdos, ir baigiant pačių produktų reklama bei tų produktų aprašymu variantais įvairiose srityse. Kompanija tikisi pakeisti vartotojų įsivaizdavimą apie save, o taip pat požiūrį į prekės ženklą kaip į globalų, o ne tik kaip vieną didžiausių, atėjusių iš Azijos.
Dar viena „Samsung“ naujiena yra žinia apie operacinės sistemos „Bada“ panaudojimo planus išmaniosios televizijos (Smart TV) sistemose. Ji turėtų leisti „panaudoti naujas aplikacijas, online turinio perdavimą ir nuosavą reklaminę platformą“. Tikėtina, jog P. Korėjos korporacija nori sukurti nuosavą, pusiau uždarą ekosistemą, kuri būtų panaši į tą, kurią jau turi „Apple“ ir „Google“ bei kurią planuoja išplėtoti programinės įrangos gigantas „Microsoft“, viską susiedamas su naujos kartos operacinėmis sistemomis „Windows 8“ ir „Windows Phone 8“.