Kinijos gamintojai dabar tapo realia grėsme, nors dar prieš metus jie didelio pavojaus nekėlė. Brangių telefonų rinka prisotinta, tuo tarpu auga tik besivystančių šalių rinkos, kuriose dominuoja nebrangūs mobilūs įrenginiai.
Leidinys The Wall Street Journal praneša, kad iš karto keletas analitikų išreiškė susirūpinimą dabartine Samsung politika išmaniųjų telefonų segmente. Reitingų agentūra Fitch pareiškė, kad jei Samsung nesugebės efektyviai kovoti prieš kinų kompanijas, kitais metais jos rinkos dalis nepakils aukščiau 25%.
Įvairūs marketinginiai triukai, tokie kaip išlenkti ekranai ir dėvima elektronika kompanijos Samsung nepadės, mano Fitch atstovai. Savo ruožtu, firmos Bernstein Research ekspertai mano, kad Samsung privalo peržiūrėti savo ekonominę politiką.
Iki pat šios dienos korėjiečių kompanija stengėsi išlaikyti aukštą pelningumą tiek vidutinės, tiek biudžetinės klasės išmaniųjų telefonų segmentuose. Iš esmės, gavosi taip, kad Samsung siūlė gana vidutiniškus telefonus už gana didelę kainą, lyginant su konkurentais.
Dabar korėjiečiai privalo ne tik gerinti savo produktų technines specifikacijas minėtose kainų kategorijose, tačiau ir mažinti pelno maržą, kad būtų padidinta apyvarta.
Ekspertai mano, kad kompanijai Samsung visa tai yra įveikiama, užtenka tik vadovybės politinės valios, kad būtų atremta konkurentų iš Kinijos ataka. Visi jie ne tokie dideli, kaip Samsung, ir tokios masto ekonomijos pasiekti nesugebės.
Antra vertus, jau dabar galima matyti, kaip išmaniųjų telefonų segmente mažėja Samsung pelno marža. Įvairiais vertinimais, 2013 m. III ketvirtyje pelningumas sudarė 25%, dabar sumažėjo iki 19%, o 2015 m. dar sumenks iki 15%. Jei Samsung veiks agresyviau, daugeliui kinų kompanijų tai gali baigtis bloguoju, mano analitikai.