Prie „Chrysler“ vairo prišokę italai iš „Fiat“ užsiėmė įgyvendinti, atrodytų, neįgyvendinamą dalyką – pripratinti amerikonus prie mažų automobilių. Jie juos užjūrio automobilininkams pristato kaip be galo stilingus ir seksualius. „Fiat“ grįžo į Ameriką. Grįžo ne kaip biudžetinių automobilių gamintojas, o kaip europinio stiliaus ambasadorius. Sportiško stiliaus. Nes toks mažylis, kaip „Fiat 500 Abarth“ yra ne veltui pasipuošęs skorpiono emblema – tai kietas riešutėlis net ir tituluotiems „GTI“.
Jungtinėms Valstijoms skirtos „FIAT“ reklamos persmelktos seksualumu, kupino maksimalizmo - „Fiat“ reklaminiu veidu už Atlanto tapo net pop scenos karalaitė Jennifer Lopez. O atėjus laikui Amerikai parodyti greičiausias ir pikčiausias mažojo „Fiat“ versijas su „Abarth“ ženklu marketingo specialistai nusprendė, kad šie automobiliai turėtų kelti panašias asociacijas. Todėl aktorius Charlie Sheen slalomo varžybas surengė praktiškai aplink svetainėje įsisiūbuojantį vakarėlį.
Tačiau dabar siūlome jums akį užmesti į kiek kitokio stiliaus reklamą. Praktiškai tai yra ne reklama, o penkių minučių istorinis filmukas, kuriame pasakojama apie „Abarth" istoriją, apie inžinerinį Karlo Abarth genijų. Visiems, kas mėgsta automobilius ši dokumentika turėtų palikti patį geriausią įspūdį.