Taigi, kokią istoriją gali papasakoti šis automobilis? Įspūdingos pasakos jis Jums nepapasakos, tačiau projekto savininkas pasakojimą pradėtų nuo dienos, kai įsigijo štai šį „Saab“.
Automobilis buvo buvo įsigytas prieš dvejus metus. Šį „Saab“ tuo metu pardavinėjo vienas pažįstamas, kuris taip pat norėjo antram gyvenimui prikelti klasika tapusį „Saab“ modelį, tačiau susidūręs su finansiniais sunkumais, privalėjo jį parduoti.
Didžiausio galvos skausmo - rūdžių, pavyko išvengti, nes prieš tai buvęs savininkas pervirino pačias jautriausias kėbulo vietas, o vėliau ir perdažė.
Planas buvo pakankamai paprastas - sukonstruoti automobilį, kuris būtų tinkamas naudoti bendro naudojimo keliuose ir lenktynių trasoje. Per maždaug šešis mėnesius vaikinas sumontavo „Saab 900 Turbo“ benzininį variklį, pakabos detales, pavarų dėžę. Vėliau buvo „įkrauti“ saugos lankai ir sportinės sėdynės.
Kaip pasakytų projekto autorius - „Tai buvo savotiškas greitukas, nes daugiausiai laiko prie automobilio praleidau 2013/2014 metų žiemą.“
Duryse buvo sumontuoti mėlynos spalvos durų apmušalai.
Variklis buvo perrinktas.
Ratlankiai ir arkos buvo praplatinti.
Pavasarį automobilis į gatves išriedėjo atsinaujinęs. Tačiau, tai dar ne viskas.
Motoras buvo nusiųstas pas „Saab“ variklių užkalbėtojus, kurie specialiai šiam modeliui pagamino tarpinį suslėgto oro aušintuvą, optimizavo kuro padavimo sistemą ir perprogramavo variklio valdymo kompiuterį.
Dabar variklis išspaudžia net 278 arklio galias ir 360 Nm sukimo momentą.