• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Audi RS6“ labai dažnai laikomas automaniškų universalų etalonu. Erdvi ir milžiniška bagažinė, prabangus interjeras, fantastiškai skambantis 8 cilindrų variklis ir puikus sukibimas su kelio danga sužavėtų ne vieną automaną, tačiau pasaulyje yra automobilis, kuris daugelyje sričių pranoksta „Audi“ inžinierių kūrinį. Susipažinkite su „Saab 9-3 Viper“. 
Šiandien jūs galėsite susipažinti su projektu, kurio receptą sukūrė beprotis automanas iš Švedijos, o tiksliau - Pelle Nilssonas. Nuo Lietuvos kelis tūkstančius kilometrų nutolusioje šalyje gyvenantis automanas įkvėpimo sėmėsi iš tokių automobilių kaip „BMW M5 Touring“, „Cadillac CTS-V“ ar „Audi RS6“, tačiau būdamas švediškų automobilių gerbėjas, svajonių projektą pradėjęs Pelle nusprendė iš dviejų modelių padaryti vieną.

„Audi RS6“ labai dažnai laikomas automaniškų universalų etalonu. Erdvi ir milžiniška bagažinė, prabangus interjeras, fantastiškai skambantis 8 cilindrų variklis ir puikus sukibimas su kelio danga sužavėtų ne vieną automaną, tačiau pasaulyje yra automobilis, kuris daugelyje sričių pranoksta „Audi“ inžinierių kūrinį. Susipažinkite su „Saab 9-3 Viper“. 
Šiandien jūs galėsite susipažinti su projektu, kurio receptą sukūrė beprotis automanas iš Švedijos, o tiksliau - Pelle Nilssonas. Nuo Lietuvos kelis tūkstančius kilometrų nutolusioje šalyje gyvenantis automanas įkvėpimo sėmėsi iš tokių automobilių kaip „BMW M5 Touring“, „Cadillac CTS-V“ ar „Audi RS6“, tačiau būdamas švediškų automobilių gerbėjas, svajonių projektą pradėjęs Pelle nusprendė iš dviejų modelių padaryti vieną.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1


Įprastai „Saab 9-3“ universalai turi keturių cilindrų benzininius arba dyzelinius variklius. Retkarčiais viešumoje pasirodo versijos su 2.8 litro darbinio tūrio agregatais, tačiau net ir turėdamas šį motorą, švediškas universalas negali lygiuotis su analogais iš Vokietijos ar Jungtinių Valstijų.

REKLAMA


Pelle Nilssonas norėdamas į „Saab 9-3“ universalą sumontuoti milžinišką „Dodge Viper“ variklį, iš pradžių turėjo atlikti ne vieną ir ne dvi rimtas modifikacijos švediško automobilio kėbului. Iš pradžių šis automanas planavo sumontuoti variklį galinėje „Saab 9-3“ dalyje, tačiau tokią mintį išgirdusi vaikino žmonas pareiškė, jog projekto kūrimą palaikys tik tada, jeigu „Saab 9-3“ galės sutalpinti vaiko vežimėlį ar pirkinių maišus iš prekybos centro.

REKLAMA
REKLAMA

2


Patį lengviausią scenarijų reikėjo išmesti. Vaikinas turėjo sugalvoti kaip priekyje sumontuoti 8,4 litro darbinio tūrio, 10 cilindrų motorą, sujungti jį su gale sumontuotu diferencialu. Be to, automobilis turėjo gauti didesnį kuro baką, platesnį transmisijos tunelį. Tai nėra tie darbai, kurių neįmanoma įgyvendinti. Galutinis rezultatas turi atrodyti nepriekaištingai.
Iš pradžių atlikęs automobilio kėbulo pakeitimus ir sumontavęs visus reikiamus techninius komponentus, prasidėjo naujo interjero kūrimas, naujų sėdynių paieška ir kilimo klojimas, kuris uždengtų moterų akis badančius vaizdus.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų