Įprastai „Saab 9-3“ universalai turi keturių cilindrų benzininius arba dyzelinius variklius. Retkarčiais viešumoje pasirodo versijos su 2.8 litro darbinio tūrio agregatais, tačiau net ir turėdamas šį motorą, švediškas universalas negali lygiuotis su analogais iš Vokietijos ar Jungtinių Valstijų.
Pelle Nilssonas norėdamas į „Saab 9-3“ universalą sumontuoti milžinišką „Dodge Viper“ variklį, iš pradžių turėjo atlikti ne vieną ir ne dvi rimtas modifikacijos švediško automobilio kėbului. Iš pradžių šis automanas planavo sumontuoti variklį galinėje „Saab 9-3“ dalyje, tačiau tokią mintį išgirdusi vaikino žmonas pareiškė, jog projekto kūrimą palaikys tik tada, jeigu „Saab 9-3“ galės sutalpinti vaiko vežimėlį ar pirkinių maišus iš prekybos centro.
Patį lengviausią scenarijų reikėjo išmesti. Vaikinas turėjo sugalvoti kaip priekyje sumontuoti 8,4 litro darbinio tūrio, 10 cilindrų motorą, sujungti jį su gale sumontuotu diferencialu. Be to, automobilis turėjo gauti didesnį kuro baką, platesnį transmisijos tunelį. Tai nėra tie darbai, kurių neįmanoma įgyvendinti. Galutinis rezultatas turi atrodyti nepriekaištingai.
Iš pradžių atlikęs automobilio kėbulo pakeitimus ir sumontavęs visus reikiamus techninius komponentus, prasidėjo naujo interjero kūrimas, naujų sėdynių paieška ir kilimo klojimas, kuris uždengtų moterų akis badančius vaizdus.