Prisimenu šiuos įspūdžius, kai kertu vartus ir patenku į parką, kuris supa trasą. Italijos sirgaliai myli autosportą, ir jus užkariauja emocijos. Taip, nepamirštate apie reikalus, tiesiog prisiminimams reikia skirti kelias minutes, kol visiškai susikoncentruosi.
Abejonių nėra, Italijos Didysis Prizas mums bus rimtas iššūkis, bet „Formulės-1“ sudedamoji dalis yra iššūkiai, o mūsų tikslas – maksimaliai išnaudoti bolidą, esant bet kokioms sąlygoms. Monzos sudėtingumas tas, kad čia reikalinga nedidelė prispaudžiamoji jėga ir didelis vidutinis greitis. Unikali trasa Italijoje daugiausiai sudaryta iš ilgų tiesiųjų, kuriose mes įsibėgėjame virš 300 km/val.
Posūkių pavadinimai „Parabolica“ ir „Lesmo“ įrašyti į autosporto istoriją, jie ženkliai greitesni, negu pirmi „S“ formos posūkiai, prieš kuriuos reikia rimtai stabdyti. Sėkmė Monzoje – mažas pasipriešinimas ir aukštas stabdžių sistemos efektyvumas. Tiesą sakant, nemanau, kad artėjančios lenktynės mums bus lengvos. Mūsų bolidai labai efektyvūs posūkiuose, kur suteikia aukštą prispaudžiamąją jėgą, o Monzoje dominuoja tiesiosios.“