Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Asfaltą apšviečiantys neonai po automobilio dugnu jau senai iškeliavo užmarštin. Dabar tokį tiuningą priskiriame drakonų kategorijai. Tačiau ar tikrai reikia nurašyti akį traukiantį mašinos atributą? „Lexus LS430“ projektas bandys įrodyti kitaip.
Tai ne tipinis „VIP“ stiliaus automobilis, jis turbūt galėtų pretenduoti į ryškiausio „VIP‘o“ titulą. Iš kurios pusės pažvelgsi – mašina tiesiog traukia akį ir smalsuolių žvilgsnius,ypač naktį, kuomet šis didelis sedanas slenka judriomis Japonijos miestų gatvėmis. Už šio limuzino vairo sėdi Junpei Gotou – tai jis atsakingas už tokį ryškų „Lexus“ projektą, kuriam nėra lygių.
Pradėkime nuo to, kas palieka didžiausią įspūdį – lauko apšvietimo. Kad ir kaip prieštaringai ar įspūdingai jums atrodytų toks tobulinimo sprendimas, jį pasiekti nebuvo taip paprasta. Neonines lempas pakeitė moderni LED žibintų technologija, kuri leidžia šviesos šaltinius įmontuoti į kėbulo detales, taip sukeliant įspūdį, jog šviečia pati detalė, šiuo atveju slenksčiai ir priekinės grotelės. Tikrai, bendras vaizdas atrodo pritrenkiančiai.
Prašmatnios lemputės tėra viena medalio pusė, jos skirtos ne paslėpti, o išryškinti ir taip įspūdingas kėbulo formas. Automobilio savininkas pasirinko agresyvų ir tradicinį „Job Design Neo“ slenksčių ir buferių komplektą, kuris „Lexusui“ suteikia taip siekiamo vipinio išskirtinumo. Taip pat buvo pasistengta su ratų arkomis, kurios gavo nemažas anabolikų infekcijas, bei išsiplėtė po kelis centimetrus, jog sutalpintų stulbinančius dvidešimties colių „Forgiato“ ratlankius.
O kas matosi už ratų? Ar tai ne milžiniškų stabdžių muliažas? Kam dideliam ir sunkiam sedanui reikalingi tokie didžiuliai stabdžiai? O gi tam, jog standartiniai diskai tiesiog paskęstų didžiuliuose ratlankiuose, o tai, anot japono, nėra gražu. Taigi, vaikinas, švelniai tariant, pasistengė ir sumontavo „CSD“ firmos stabdžių komplektą, kurio pavydėtų, net ir greičiausi bolidai. Priekyje stovi net šešiolika cilindriukų turintys suportai, o gale – tik aštuonis cilindriukus turintys analogai. Dabar automobilis gali sustoti greičiau, nei atsitrenkęs į sieną.
Bagažinėje slepiasi dar vienas automobilio šedevras – tai stilingai sumontuota „Rockford“ garso sistema, kurią apgaubia baltos spalvos šviesos. Trys stiprintuvai ir keturi 30 centimetrų skersmens žemų dažnių garsiakalbiai gali surengti diskoteką bet kur, kur tik važiuoja šis prašmatnusis „Lexusas“, tačiau sunku atitraukti akis nuo tai puikiai išdėliotų garso sistemos komponentų, kurie bagažinę paverčia tikra automobiline skulptūra.
Kaip ir minėjome anksčiau, mažai „VIP“ stiliaus automobilių, kurie atrodytų taip iššaukiančiai. Ryški kėbulo spalva, dar ryškesnės šviesos ir garsi muzika – visa tai tik ir traukia į save dėmesį, nepalikdami už savęs abejingų. Būtent dėl to Junpei ir jo projektas dalyvauja įvairiose parodose ir Japonijoje jau spėjo susirinkti daugiau nei 30 apdovanojimų. Galbūt sulauksim kažko panašaus ir Lietuvoje? Tikrai užklijuotume automano lipduką.
Šaltinis: stancenation.com
Asfaltą apšviečiantys neonai po automobilio dugnu jau senai iškeliavo užmarštin. Dabar tokį tiuningą priskiriame drakonų kategorijai. Tačiau ar tikrai reikia nurašyti akį traukiantį mašinos atributą? „Lexus LS430“ projektas bandys įrodyti kitaip.
Tai ne tipinis „VIP“ stiliaus automobilis, jis turbūt galėtų pretenduoti į ryškiausio „VIP‘o“ titulą. Iš kurios pusės pažvelgsi – mašina tiesiog traukia akį ir smalsuolių žvilgsnius,ypač naktį, kuomet šis didelis sedanas slenka judriomis Japonijos miestų gatvėmis. Už šio limuzino vairo sėdi Junpei Gotou – tai jis atsakingas už tokį ryškų „Lexus“ projektą, kuriam nėra lygių.
Pradėkime nuo to, kas palieka didžiausią įspūdį – lauko apšvietimo. Kad ir kaip prieštaringai ar įspūdingai jums atrodytų toks tobulinimo sprendimas, jį pasiekti nebuvo taip paprasta. Neonines lempas pakeitė moderni LED žibintų technologija, kuri leidžia šviesos šaltinius įmontuoti į kėbulo detales, taip sukeliant įspūdį, jog šviečia pati detalė, šiuo atveju slenksčiai ir priekinės grotelės. Tikrai, bendras vaizdas atrodo pritrenkiančiai.
Prašmatnios lemputės tėra viena medalio pusė, jos skirtos ne paslėpti, o išryškinti ir taip įspūdingas kėbulo formas. Automobilio savininkas pasirinko agresyvų ir tradicinį „Job Design Neo“ slenksčių ir buferių komplektą, kuris „Lexusui“ suteikia taip siekiamo vipinio išskirtinumo. Taip pat buvo pasistengta su ratų arkomis, kurios gavo nemažas anabolikų infekcijas, bei išsiplėtė po kelis centimetrus, jog sutalpintų stulbinančius dvidešimties colių „Forgiato“ ratlankius.
O kas matosi už ratų? Ar tai ne milžiniškų stabdžių muliažas? Kam dideliam ir sunkiam sedanui reikalingi tokie didžiuliai stabdžiai? O gi tam, jog standartiniai diskai tiesiog paskęstų didžiuliuose ratlankiuose, o tai, anot japono, nėra gražu. Taigi, vaikinas, švelniai tariant, pasistengė ir sumontavo „CSD“ firmos stabdžių komplektą, kurio pavydėtų, net ir greičiausi bolidai. Priekyje stovi net šešiolika cilindriukų turintys suportai, o gale – tik aštuonis cilindriukus turintys analogai. Dabar automobilis gali sustoti greičiau, nei atsitrenkęs į sieną.
Bagažinėje slepiasi dar vienas automobilio šedevras – tai stilingai sumontuota „Rockford“ garso sistema, kurią apgaubia baltos spalvos šviesos. Trys stiprintuvai ir keturi 30 centimetrų skersmens žemų dažnių garsiakalbiai gali surengti diskoteką bet kur, kur tik važiuoja šis prašmatnusis „Lexusas“, tačiau sunku atitraukti akis nuo tai puikiai išdėliotų garso sistemos komponentų, kurie bagažinę paverčia tikra automobiline skulptūra.
Kaip ir minėjome anksčiau, mažai „VIP“ stiliaus automobilių, kurie atrodytų taip iššaukiančiai. Ryški kėbulo spalva, dar ryškesnės šviesos ir garsi muzika – visa tai tik ir traukia į save dėmesį, nepalikdami už savęs abejingų. Būtent dėl to Junpei ir jo projektas dalyvauja įvairiose parodose ir Japonijoje jau spėjo susirinkti daugiau nei 30 apdovanojimų. Galbūt sulauksim kažko panašaus ir Lietuvoje? Tikrai užklijuotume automano lipduką.
Šaltinis: stancenation.com