Bendrovė „Microsoft“ šiandien pranešė Lietuvos rinkai pristačiusi „Dynamics CRM Online“ sprendimą, iškeliantį į „debesį“ tarp šalies bendrovių populiarią ryšių su klientais valdymo sistemą „Dynamics CRM“. Ši naujiena leis bendrovėms atsisakyti lokalių tarnybinių stočių, sumažins sąnaudas bei pagreitins įdiegimo procesą.
„Šioje versijoje klientai ras visas įprastas ir mėgstamas „Dynamics CRM“ funkcijas bei paprastą vartotojo sąsają, pritaikytą tiek įprastiems, tiek mobiliems įrenginiams. Didžiausias privalumas, kad visa tai išsikelia iš bendrovės nuosavų tarnybinių stočių į „debesį“. Tai reiškia, kad visą techninį darbą ir palaikymą bus galima patikėti mums ir susikoncentruoti į tai kas svarbiausia – puikių santykių su klientais palaikymą“, – sakė Marius Bulbukas, „Microsoft Dynamics“ partnerių vadovas Baltijos šalims.
Pasak bendrovės atstovų, iki šiol „Microsoft Dynamics CRM“ versijos dažniausiai buvo diegiamos bendrovės nuosavose tarnybinėse stotyse, kurias reikia nuolat prižiūrėti, papildomai padengti sunaudojamos elektros energijos ir kitus kaštus, samdyti IT specialistus. M. Bulbuko teigimu, persikėlimas į „debesį“ leis to išvengti, nes visa klientų valdymo sistema migruos už bendrovės ribų į „Microsoft“ tarnybines stotis visame pasaulyje.
„Toks modelis suteikia daugiau lankstumo. Kaip ir kitų mūsų sprendimų, veikiančių debesyje, atveju, norint pradėti naudoti šią „Dynamics CRM“ versiją, tereikia vartotojui užsakyti mėnesinę licenciją. Staigiai padidėjus vartotojų skaičiui pakaks padidinti licencijų kiekį, tačiau neteks papildomai ieškoti ir pirkti naujų IT resursų. Bendrovės tai įvertina ir matome, kad pasauliniu mastu 65% klientų nusprendžia rinktis „CRM Online“, o ne sprendimą bendrovės viduje“, – teigia M. Bulbukas.
Lietuvoje „Dynamics CRM Online“ vienam klientui mėnesiui kainuos 49,80 eurus.
Kartu su „Dynamics CRM Online“ pristatytas ir „Sales Productivity“ sprendimas, kuris į vieną rinkinį apjungia „Dynamics CRM Online Professional“, „Office 365“ bei verslo analitikos „Power BI“ sprendimus. Šis rinkinys Lietuvoje kainuos 52,70 eurus vienam vartotojui per mėnesį arba 34,50 eurų jau esamiems „Office 365“ klientams.
„Toks rinkinys leis dirbti dar efektyviau, ypač pardavimų skyriuose, kur reikia skubiai reaguoti į klientų užklausas. Jiems nereikės ieškoti skirtingų programėlių užduotims atlikti, nes turės viską vienoje vietoje. Taip pat galės lanksčiau dirbti ne tik su savo komandos nariais, bet ir su klientais ar partneriais – tiek biure, tiek už jo ribų“, – sako M. Bulbukas.