Olandijoje gyvenantis vyrukas įsigijo 1982 metų gamybos „BMW 520i“ - ne pati įdomiausia ryklio versija, tačiau vėliau už prieinamą kainą suradęs „BMW M535i“ variklį, šio automano galvoje gimė suktas planas chuliganas, kurio tikslas buvo standartinį „BMW 520i“ paversti tikrų tikriausia raketa.
Standartinis „M535i“ variklis išvystė 218 arklio galių, tačiau sumontavus naujus stūmoklius, našesnę kuro padavimo sistemą, gigantišką „Holset H2C“ turbiną, pagal užsakymą pagamintus kolektorius, galutinis rezultatas - 482 arklio galios ir 709 Nm. Iki 100 km/val. vos per 4 sekundes.
Suvaldyti milžinišką variklio galią padeda „Getrag 260“ pavarų dėžė, kuri atkeliavo iš naujesnės 5 serijos modelio kartos, o tiksliau - „BMW M535i“.
Teorinis maksimalus automobilio greitis siekia 312 km/val.
Didžioji dauguma senų automobilių, net ir turėdami galingiausią gamintojo sumontuotą jėgainę, negali pasigirti stulbinančiomis charakteristikomis, tačiau galios trūkumą visada galima ištaisyti.
Jeigu mėgstate penktadienio arba šeštadienio vakarą praleisti ne naktiniame klube, o garaže prie savo senutėlio automobilio, tuomet jūs tikrai puikiai žinote kokiais būdais galima pakelti benzininio variklio galią.
Vienas iš efektyviausių būdų - įsigyti pajėgiausią variklį, kuris anuomet buvo montuojamas į konkretų modelį, jį išardyti, aprūpinti geresniais komponentais ir sumontuoti į standartiškai atrodančią „Audi 100“ ar 5 serijos „BMW“. Šai šio automano projektas galėtų būti puikus pavyzdys.
Didžioji dauguma senų automobilių, net ir turėdami galingiausią gamintojo sumontuotą jėgainę, negali pasigirti stulbinančiomis charakteristikomis, tačiau galios trūkumą visada galima ištaisyti.
Jeigu mėgstate penktadienio arba šeštadienio vakarą praleisti ne naktiniame klube, o garaže prie savo senutėlio automobilio, tuomet jūs tikrai puikiai žinote kokiais būdais galima pakelti benzininio variklio galią.
Vienas iš efektyviausių būdų - įsigyti pajėgiausią variklį, kuris anuomet buvo montuojamas į konkretų modelį, jį išardyti, aprūpinti geresniais komponentais ir sumontuoti į standartiškai atrodančią „Audi 100“ ar 5 serijos „BMW“. Šai šio automano projektas galėtų būti puikus pavyzdys.