Kompanija, pramynusi mažų kainų ir nesvetingo aptarnavimo oro kelionėse takus, susiprato – jos strategija ilgainiui turės keistis, rašo businessinsider.com. Airijoje įkurta bendrovė metų metus didžiavosi galinti keleivius skraidinti pigiau grybo bei nekreipti dėmesio į elementariausias šių užgaidas.
Portalo teigimu, „Ryanair“ prisivilioja savo klientus maža kaina, tačiau apkrauna šiuos nesuskaičiuojama daugybę mokesčių, kurie taikomi net tokioms paslaugoms kaip pokalbiui su gyvu konsultantu ar bilieto atspausdinimui oro uoste.
Įžūlusis kompanijos vadovas Michaelas O‘Leary‘s kompanijos klientus yra ne kartą pavadinęs idiotais ir netgi kėsinosi apmokestinti lėktuve esančio tualeto paslaugas. Vis dėlto mažos kainos sugundė milijonus keleivių, o kompanijos pelnas metų metus augo kaip ant mielių.
Galima suprasti, kodėl keleiviai linksta naudotis apgailėtinos kokybės paslaugas teikiančiomis oro linijomis – mokant juokingai mažą kainą, naivu tikėtis kokybiško aptarnavimo. Tačiau „Ryanair“ sapnas baigėsi.
Prieš kelias savaites kompanija šokiravo akcijų rinkas su pirmą kartą per dešimtmetį smukusiu pelnu ir sumažėjusiu keleivių srautu. Tokie duomenys iššaukė akcininkų reakciją – kasmetinio susirinkimo metu keli valdybos nariai pareiškė, kad dėl blogėjančių rezultatų kaltas prastas klientų aptarnavimas.
Sulaukęs akcininkų kritikos, pašiepiantį toną sušvelnino ir M. O‘Leary‘is, kuris pareiškė, kad „Ryanair“ derėtų pašalinti problemas, kurios „be reikalo užknisa žmones“. Businessinsider.com teigimu, krentantys pigių skrydžių bendrovės pelnai įrodo, kad kiekvienas klientas turi tam tikrus minimalius poreikius.
Nesvarbu, kaip pirkėjui pristatysi savo prekės ženklą ar sieksi sumažinti jų lūkesčius – kažkur yra riba, kurios peržengti tiesiog nevalia. Mažos kainos už nekokybišką aptarnavimą strategija nėra bloga, tačiau besiimantys tokios logikos turėtų susimąstyti, kad žeminami keleiviai ilgainiui pavargsta jaustis pajuokiami.