Ekscentriškasis „Ryanair“ vadovas Michael O'Leary dar kartą priminė apie save: jis neseniai pasiūlė iš oro uostų, kurie aptarnauja trumpus atstumus skrendančius lėktuvus, panaikinti neapmuitintų prekių („duty free“) parduotuves.
„Ateityje žmonės skrydžiams registruosis internetu ir norės, kuo mažiau laiko praleisti oro uostuose“, - savo viziją dėstė jis.
Tai, jog jei šis pasiūlymas būtų įgyvendintas, daugelis oro uostai prarastų vieną iš svarbiausių savo pajamų šaltinių, „Ryanair“ vadovui buvo nė motais.
„Pagalvokite, kiek jie išleidžia, kad pastatytų prašmatnius terminalus. Kuo paprastesni bus oro uostų pastatai, tuo mažiau mokesčių bus perkeliama ant vartotojų pečių. Remdamiesi tokia schema, jau funkcionuoja Brėmeno ir Briuselio „Charleroi“ oro uostai“, - kritikų priekaištus bandė atremti „Ryanair“ vadovas Michael O'Leary.
Kas tai: nuoširdus rūpestis keleivių gerove ar dar vienas būdas pasireklamuoti? Spręsti paliekame skaitytojui. O mes savo ruožtu tik primename, jog vakar „Ryanair“ teismo sprendimu pavyko uždaryti „Aš nekenčiu „Ryanair“ tinklalapį.