• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Ryanair“ keleivius paliko klaidingoje saloje

„Ryanair“ kompanija yra kaltinama „pametusi“ keleivius klaidingoje saloje. Incidentas įvyko po to, kai bendrovės lėktuvas dėl stiprios audros negalėjo leistis numatytoje saloje.

REKLAMA
REKLAMA

„The Daily Telegraph“ praneša, kad lakūnas bandė nusileisti Lanzarotėje (Kanarų salynas), tačiau dėl nepalankių oro sąlygų jis buvo priverstas orlaivį nutupdyti šalia įsikūrusioje Fuerteventūroje.

REKLAMA

Išleidus keleivius, jiems nebuvo pasiūlyta jokios nakvynės ar pagalbos organizuojant tolimesnę kelionę.

Skaičiuojama, kad „Ryanair“ įgula klaidingoje saloje paprasčiausiai paliko 120 lėktuvo keleivių.

„Dar skrendant lėktuvu jie paskelbė, kad mes turėsim patys pasirūpinti savimi, kai nusileisime“, - piktinosi viena orlaiviu skridusi motina su trimis vaikais.

REKLAMA
REKLAMA

Jai neliko nieko kito, kaip išleisti visus kelionės pinigus brangiam viešbutyje Fuerteventūroje ir kitą dieną keltu pačiai pasiekti Lanzarotę.

„Nusileidus oro uoste nematėme nė vieno „Ryanair“ atstovo. Nebuvo padalyti jokie informaciniai lapeliai, kurie būtų galėję padėti susiorientuoti“, - pridėjo ji.

„Ryanair“ savo ruožtu teigia pasimetusiems keleiviams kitą rytą parūpinusi nemokamus kelto bilietus ir paviešinusi, kaip gauti kompensaciją už nakvynę.  

„Kad ir kas nutiktų, saugumui visada teikiame pirmenybę prieš patogumą“, - situaciją bandė glaistyti „Ryanair“ atstovai.

.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų