Žurnalistė, kuriai neseniai diagnozuotas krūties vėžys, norėdama išvengti jos dabartinės situacijos aptarinėjimo ir užuojautos, kreipėsi į savo „Facebook“ paskyros draugus: „Nuolankiai prašau čia neklijuoti stebuklingų receptų nuo vėžio, kaip antai: degtinytė su aliejum ryte ant tuščio skrandžio, jūros ryžių drebučiai, čakrų drenažas, energetinė revizija, sąmonės perprogramavimas ir t.t.”, – savo pranešime rašė R. Janutienė.
Pasak žurnalistės, šiuo gyvenimo laikotarpiu, ji susiduria su visai kitomis problemomis: „Nueinu vakar į butiką (čia tokios parduotuvės, kur mažai ir už brangiai), nes nugirdau, kad ten tokių trikotažinių kepuryčių, kurias dabar nešioju vietoje šukuosenos, išpardavimas. Išsirinkau tokią vieną su defektu – ant kaktos prisiūtas didelis dermantininis drugelis. Galvoju - nuardysiu, tai bus visai gerai. “ – tęsė žurnalistė.
Vėliau parduotuvėje ją nustebino prekės kaina: „Apie 60 eurų už trikotažinę kepurikę. Man rodo į tą defektą ir sako: „Kuzmickaitė". Čia, tipo, viskas už tą juodą drugelį per pusę kaktos, kurį ketinau nuardyti... Nesupratau: ar čia dabar taip "elitas" puošiasi: sumoka 60 eurų už dvi siūles ir nešioja ant kaktos „Maximos" patalynės puošėjos prekės ženklą?” – papiktinusi dėstė R. Janutienė.
Iš parduotuvės žurnalistė išėjo su trigubai pigesne kepure, kurios prekės ženklas, kaip sako ji pati, yra vidinėje pusėje, o ne šaukte šaukia ant pačio kepurės priekio.
Įdomu, kaip tokį viešą pasisakymą vertina pati dizainerė?