Naujieji buvusių JAV milžinės restoranų visoje Rusijoje savininkai ėmėsi gaivinti „Rostic's“ – prekių ženklą, atsiradusį audringais ankstyvaisiais posovietinės epochos Rusijoje metais.
Naujai atsidariusiame restorane Maskvos centre KFC tinklo įkūrėjo pulkininko Harlando Sanderso logotipe nebuvo, tačiau išliko JAV milžinei būdingos raudonos ir baltos spalvos.
Atsiradusi 1993 metais, „Rostic's“ padėjo KFC plėstis Rusijoje du dešimtmečius.
Daugeliui rusų „Rostic's“ primena audringus pirmuosius perėjimo prie laisvosios rinkos ekonomikos metus po Sovietų Sąjungos žlugimo 1991 metais.
Praėjusią savaitę JAV tinklo patronuojančioji bendrovė „Yum Brands“ baigė pasitraukimo iš Rusijos procesą.
KFC verslas šalyje parduotas vietos franšizės gavėjui „Smart Service“.
Nė viena įmonė iš karto nepateikė savo komentarų.
Pagal sandorio sąlyga, „Smart Service“ sutiko išlaikyti bendrovės darbuotojus Rusijoje, teigiama praėjusią savaitę paskelbtame JAV patronuojančios bendrovės pranešime.
„Smart Service“ savo daugiau nei 100 KFC restoranų Rusijoje pakeis perdarys į „Rostic's“ restoranus“, – sakoma pranešime.
Valdęs daugiau nei 1 tūkst. restoranų, KFC buvo didžiausias greitojo maisto tinklas Rusijoje.
Vienas iš „Smart Service“ vadovų Konstantinas Kotovas teigė, kad didelių naujųjų restoranų meniu ar dizaino pokyčių neplanuojama.