Šiais metais „Žiniukas“ surengė netradicinę šventę – vietoj gėlių į šventinį renginį vaikai nešėsi po knygą. Šios knygos liko mokyklos bibliotekoje. „Mūsų mokykloje nuolat akcentuojama skaitymo svarba. Pedagogų įsitikinimu, knygas skaitantiems vaikams geriau sekasi mokytis ne tik lietuvių kalbos, bet ir matematikos, istorijos, kitų dalykų“, – pabrėžė I. Ramanauskienė.
Anot jos, mokymasis etapais ir aplinkos keitimas vaikams išeina į naudą: „Iš pradžių turėjome tik pradinukus. Vėliau atsirado 5–6 klasės, o netrukus turėsime ir 7–8 klases. Vėliau vaikai persikelia į gimnazijas, kurių Vilniuje tikrai netrūksta.
Mokymasis ketverių metų etapais – nėra blogai. Vaikai mokosi adaptuotis vis kitoje mokykloje. Gerai, kai vaikas nuo pradinuko iki 12 klasės sugeba būti lyderis vienoje mokykloje. Bet ką daryti tiems, kuriems nepavyko pritapti? Todėl keisdami aplinką, jie gali atrasti save.“
I. Ramanauskienė akcentavo, kad svarbiausias principas – vienodas mokyklos ir tėvelių požiūris į ugdymo procesą. „Norime, kad vaikas pasiektų savo individualų maksimumą. Esame pradinė mokyklą, kur vaikas formuoja savo įgūdžius. Visada norime, kad būtų siekiama maksimumo. Bent vien mokyklos pastangų – negana.
Todėl siekiame bendro sutarimo su vaikučių tėveliais. Per ketverius veiklos metus pasitaikė tik pavienių atvejų, kai tėvai nusprendė palepinti savo atžalas ir perkelti į kitą mokymosi įstaigą, kurioje buvo mažesni reikalavimai“, – teigė balsas.lt pašnekovė.
Mokyklos direktorė pasakojo, kad iš pradžių buvo baimių, ar tikrai toks principas veiks Lietuvoje: „Pradedame jau penktus metus ir galime drąsiai teigti, kad netrūksta tėvų, kurie nori, kad jų vaikai pradinėse klasėse ko nors siektų, o ne tik žaistų.“