Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Daugelis automanų puikiai žino, jog rūdys yra didžiausias senų automobilių trūkumas. Nepaisant nuostabaus dizaino, įtraukiančio valdymo ar paprastos konstrukcijos, ant kėbulo nuolatos atsirandantys rūdžių židiniai gali priversti atsisakyti 20 ar 30 metų senumo automobilio ir jį pakeisti modernesniu, šiuolaikiškesniu analogu.
Žinoma, jeigu jums priklausantis senas automobilis brangus, galbūt jūs galite nekreipti dėmesio į nuolatos atsirandančius rūdžių židinius ir investuoti savo brangų laiką į rūdžių šalinimą. Šis procesas pareikalauja labai daug laiko ir investicijų, tačiau „P-Laser“ kompanijos atstovų teigimu, šiemet pristatytas „QF-1000“ vardu pavadintas lazeris gali tapti puikiu įrankiu šalinant rūdis nuo įvairių paviršių.
Kad ir kaip futuristiškai tai skamba, tačiau kiekvienas savo kišenėje turintis 53 tūkst. dolerių arba maždaug 47 tūkst. eurų, gali įsigyti šį lazerį ir panaudoti geriems darbams bei sutaupyti labai daug brangaus laiko.
Daugelis automanų puikiai žino, jog rūdys yra didžiausias senų automobilių trūkumas. Nepaisant nuostabaus dizaino, įtraukiančio valdymo ar paprastos konstrukcijos, ant kėbulo nuolatos atsirandantys rūdžių židiniai gali priversti atsisakyti 20 ar 30 metų senumo automobilio ir jį pakeisti modernesniu, šiuolaikiškesniu analogu.
Žinoma, jeigu jums priklausantis senas automobilis brangus, galbūt jūs galite nekreipti dėmesio į nuolatos atsirandančius rūdžių židinius ir investuoti savo brangų laiką į rūdžių šalinimą. Šis procesas pareikalauja labai daug laiko ir investicijų, tačiau „P-Laser“ kompanijos atstovų teigimu, šiemet pristatytas „QF-1000“ vardu pavadintas lazeris gali tapti puikiu įrankiu šalinant rūdis nuo įvairių paviršių.
Kad ir kaip futuristiškai tai skamba, tačiau kiekvienas savo kišenėje turintis 53 tūkst. dolerių arba maždaug 47 tūkst. eurų, gali įsigyti šį lazerį ir panaudoti geriems darbams bei sutaupyti labai daug brangaus laiko.