• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vargu ar daugeliui apsiverstų liežuvis pavadinti Opel markės automobilius sportiškais. Nors šiuo metu kompanija gamina ne vieną OPC raidėmis papuoštą modelį, tačiau prieš maždaug 15 metų Opel ženkliukus turėjo tik kukliai atrodantys darbiniai arkliai, kuriuos dažniausiai vairuodavo vyresnio amžiaus žmonės.
Tačiau yra automobilių mėgėjų, kurie nusprendžia tokius darbinius arklius papuošti gražesniais ratlankiais, įmantresnėmis kėbulo detalėmis ir galbūt net pakeisti mašinos širdį.
Automobilių entuziastas Romas, šiuo metu gyvena Kaune, nors pažintį su automobiliais buvo pradėjęs Vilniuje. Kaip ir daugelis automanų, taip ir Romas automobiliais susižavėjo dar būdamas mažas vaikas. Kadangi vaikino tėtis nuolatos sukiodavosi garaže, kartu su juo būdavo ir Romas.
Opel-Astra-Balta-Automanas-08
Nors pirmasis Romo automobilis dėvėjo Mazda ženkliuką, tačiau tikroji pirmoji mašina buvo Opel. Vaikino tėtis norėdamas įteikti geriausią gimtadienio dovaną, nusivežė Romą į turgų ir pasakė, kad nupirks jam automobilį.
„Iš pradžių planavom pirkti Golfą, tačiau visai atsitiktinai nusipirkome Opel Calibra“, - pridūrė Romas.
Turbūt visi atsimena tą gerą jausmą, kai niekieno nevaržomi galite su pirmuoju automobiliu važiuoti ten kur akys mato. Todėl ne veltui pirmasis automobilis visiems sukelia tiek daug gerų prisiminimų, nes su juo daug ką patiriate pirmą kartą.

Vargu ar daugeliui apsiverstų liežuvis pavadinti Opel markės automobilius sportiškais. Nors šiuo metu kompanija gamina ne vieną OPC raidėmis papuoštą modelį, tačiau prieš maždaug 15 metų Opel ženkliukus turėjo tik kukliai atrodantys darbiniai arkliai, kuriuos dažniausiai vairuodavo vyresnio amžiaus žmonės.
Tačiau yra automobilių mėgėjų, kurie nusprendžia tokius darbinius arklius papuošti gražesniais ratlankiais, įmantresnėmis kėbulo detalėmis ir galbūt net pakeisti mašinos širdį.
Automobilių entuziastas Romas, šiuo metu gyvena Kaune, nors pažintį su automobiliais buvo pradėjęs Vilniuje. Kaip ir daugelis automanų, taip ir Romas automobiliais susižavėjo dar būdamas mažas vaikas. Kadangi vaikino tėtis nuolatos sukiodavosi garaže, kartu su juo būdavo ir Romas.
Opel-Astra-Balta-Automanas-08
Nors pirmasis Romo automobilis dėvėjo Mazda ženkliuką, tačiau tikroji pirmoji mašina buvo Opel. Vaikino tėtis norėdamas įteikti geriausią gimtadienio dovaną, nusivežė Romą į turgų ir pasakė, kad nupirks jam automobilį.
„Iš pradžių planavom pirkti Golfą, tačiau visai atsitiktinai nusipirkome Opel Calibra“, - pridūrė Romas.
Turbūt visi atsimena tą gerą jausmą, kai niekieno nevaržomi galite su pirmuoju automobiliu važiuoti ten kur akys mato. Todėl ne veltui pirmasis automobilis visiems sukelia tiek daug gerų prisiminimų, nes su juo daug ką patiriate pirmą kartą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Opel-Astra-Balta-Automanas-10


Atsiradus įgūdžiams ir norui, Opel Calibra tapo bandomuoju triušiu. Visokie patobulinimai ir kiti darbai buvo atliekami savomis rankomis. Romas teigia, kad tokio antro egzemplioriaus tikrai nebuvo.
Vėliau Calibra pakeitė dar viena Calibra, tačiau netikėtai prieš akis išdygo dabar garaže stovinti Astra. Automobilis buvo nuskriaustas drakonų gerbėjo, todėl vaikinui buvo atsiradusi motyvacija išgelbėti taip „patobulintą“ Opelį.

REKLAMA

Opel-Astra-Balta-Automanas-07


Tačiau net nepradėjus automobilio deramai tvarkyti, Opelis netikėtai užsidegė ir gaisro metu stipriai nukentėjo automobilio vidus. Romas ieškojo kitos Astros, kuri galėtų pakeisti apgadintą hečbeką, tačiau neatradus tinkamo egzemplioriaus buvo priimtas sprendimas prikelti mažąjį drakoną.
„Po truputį susipirkau detales, viską dėjau ant automobilio, kol galiausiai turime dabartinį vaizdą“, - pasakoja Romas.

REKLAMA
REKLAMA

Opel-Astra-Balta-Automanas-05


Kartu su gražesnėmis kėbulo detalėmis, vaikinas nusprendė išmesti 1.8 litro darbinio tūrio benzininį variklį ir jį pakeisti galingesne širdimi. Iš pradžių Romas galvojo apie Z20LET motorą, kuris po kurio laiko ir buvo įsigytas, tačiau planus sujaukė vaikino draugas.
Romo draugas juokais užsiminė apie V6 variklio įdėjimą į Astrą, kuri iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti utopinė. Vis dėlto tokia grandiozinė mintis sužavėjo ne tik Romą, bet ir jo draugą.
Per pakankamai trumpą laiką po Astros kapotu apsigyveno 2.5 litro, C25XE variklis. Praėjus kuriam laikui ir atsiradus galimybei įsigyti 3 litrų, X30XE agregatą, senąjį 2.5 litro motorą pakeitė naujas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Opel-Astra-Balta-Automanas-01


Modifikacijų sąrašas


3 litrų, 6 cilindrų variklis su maždaug 155 kW, tiesus 76 mm išmetimas, KW V2 reguliuojami aukščio amortizatoriai, OPC ratų replikos, Irmscher galinis bamperis, Irmscher grotelės, Irmscher galinis stogelis, Irmscher galiniai žibintai, Irmscher išmetimas, OPC spoileris ir Lumma priekinis bamperis.

REKLAMA

Opel-Astra-Balta-Automanas-02


Ateities planai? Romas teigia, kad šitai mašinai jų praktiškai nebeliko. Šiuo metu reikia sudėti kelias smulkmenas ir galbūt perdažyti.
„Prieš porą dienų įsigijau sau naują dėlionę, tai visi pagrindiniai ateities planai bus skirti jam. Tikiuosi jau rudeniop ją iki galo sudėlioti ir parodyti visiems kitiems automanams“, - pridūrė Romas.

Opel-Astra-Balta-Automanas-03


Interneto platybėse suradote ką nors įdomaus? O galbūt norite parodyti kokį nors bajerį, projektą ar tiesiog su mumis pasilabinti? Rašykite : 
[email protected]








REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų