Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Vakar vakare prasidėjo Maroko ralis. Tai priešpaskutinis Pasaulio čempionato etapas, o daugeliui sportininkų tai tarsi generalinė repeticija prieš Dakaro ralį. Šių metų Maroko ralyje Lietuvą atstovauja du sportininkai: keturračių įskaitoje kaunasi Laisvydas Kancius, o T4 bagių įskaitoje – Rokas Baciuška.
Pirmieji kvalifikacinį greičio ruožą, dar vadinamą prologu, pradėjo keturratininkai. Laisvydas Kancius jį baigė gerai – jis finišavo ketvirtas savo klasėje, nuo nugalėtojo atsilikęs tris minutes.
„Labai jaudinausi prieš šio ralio startą. Nežinau kodėl, nes esu gerai pasirengęs, daug treniravausi, tačiau ilga pertrauka tarp lenktynių davė savo. Neskubėjau, stengiausi neklysti, nes prologas tai tik devyni kilometrai, todėl rezultatu esu patenkintas,“ – po finišo sakė Laisvydas Kancius.
Bagių įskaitoje su nauju šturmanu Oriol Vidal startavęs Rokas Baciuška laiko negaišo. Lietuvis kovoja dėl Pasaulio čempiono titulo – šiuo metu čempionate Rokas yra trečias, bet nuo pirmų dviejų sportininkų atsilieka vos keletu taškų, todėl yra kupinas ryžto pasirodyti kuo geriau šiame ralyje. Ir tai jis įrodė jau prologe.
Lietuvis nugalėjo savo klasėje, parodė pirmą rezultatą ir rytoj startuos kaip savo klasės lyderis. Negana to, Rokas Baciuška finišavo dvyliktas bendroje įskaitoje, greičio ruožo nugalėtojui Nasser Al Attiyah nusileidęs vos 54 sekundes.
„Mes visi trys savo klasės lyderiai stengėmės ir spaudėm. Ralis bus sunkus ir kova bus labai atkakli. Visi startavome išsiėmę visas atsargines dalis, tik su viena atsargine padanga, kad bagis būtų kuo lengvesnis. Man pasisekė labiau negu konkurentams, juos aplenkiau. Bet čia tik devyni kilometrai, viską parodys pirmas greičio ruožas,“ – po finišo sakė lietuvis.
Šiandien sportininkų laukia tikras išbandymas – 316 km greičio ruožas. Anot organizatorių, tai bus sunkiausias šio ralio greičio ruožas navigatoriams – jame bus labai daug klaidžių vietų, kur svarbu nepaklysti. Be to, regione pučia stiprūs vėjai, todėl anot organizatorių daug orientyrų ir keliai bus tiesiog užpustyti smėlio, tai dar labiau apsunkins navigaciją.
Vakar vakare prasidėjo Maroko ralis. Tai priešpaskutinis Pasaulio čempionato etapas, o daugeliui sportininkų tai tarsi generalinė repeticija prieš Dakaro ralį. Šių metų Maroko ralyje Lietuvą atstovauja du sportininkai: keturračių įskaitoje kaunasi Laisvydas Kancius, o T4 bagių įskaitoje – Rokas Baciuška.
Pirmieji kvalifikacinį greičio ruožą, dar vadinamą prologu, pradėjo keturratininkai. Laisvydas Kancius jį baigė gerai – jis finišavo ketvirtas savo klasėje, nuo nugalėtojo atsilikęs tris minutes.
„Labai jaudinausi prieš šio ralio startą. Nežinau kodėl, nes esu gerai pasirengęs, daug treniravausi, tačiau ilga pertrauka tarp lenktynių davė savo. Neskubėjau, stengiausi neklysti, nes prologas tai tik devyni kilometrai, todėl rezultatu esu patenkintas,“ – po finišo sakė Laisvydas Kancius.
Bagių įskaitoje su nauju šturmanu Oriol Vidal startavęs Rokas Baciuška laiko negaišo. Lietuvis kovoja dėl Pasaulio čempiono titulo – šiuo metu čempionate Rokas yra trečias, bet nuo pirmų dviejų sportininkų atsilieka vos keletu taškų, todėl yra kupinas ryžto pasirodyti kuo geriau šiame ralyje. Ir tai jis įrodė jau prologe.
Lietuvis nugalėjo savo klasėje, parodė pirmą rezultatą ir rytoj startuos kaip savo klasės lyderis. Negana to, Rokas Baciuška finišavo dvyliktas bendroje įskaitoje, greičio ruožo nugalėtojui Nasser Al Attiyah nusileidęs vos 54 sekundes.
„Mes visi trys savo klasės lyderiai stengėmės ir spaudėm. Ralis bus sunkus ir kova bus labai atkakli. Visi startavome išsiėmę visas atsargines dalis, tik su viena atsargine padanga, kad bagis būtų kuo lengvesnis. Man pasisekė labiau negu konkurentams, juos aplenkiau. Bet čia tik devyni kilometrai, viską parodys pirmas greičio ruožas,“ – po finišo sakė lietuvis.
Šiandien sportininkų laukia tikras išbandymas – 316 km greičio ruožas. Anot organizatorių, tai bus sunkiausias šio ralio greičio ruožas navigatoriams – jame bus labai daug klaidžių vietų, kur svarbu nepaklysti. Be to, regione pučia stiprūs vėjai, todėl anot organizatorių daug orientyrų ir keliai bus tiesiog užpustyti smėlio, tai dar labiau apsunkins navigaciją.