Klasikinių, ypač Alfa Romeo automobilių entuziastai pastebės, kad Junior yra labai panašus į žymiai galingesnį 2000 GTV. Kompanijos inžinieriai tuos pačius komponentus ir detales naudodavo įvairiuose modeliuose, todėl nereikėtų stebėtis, kad Junior turi panašumų su anksčiau minėtu 2000 GTV.
Iš gamyklos išriedėjęs automobilis nebuvo labai galingas. Galinius Alfa Romeo 1300 Junior ratus suko vos 1.3 litro, 103 arklio galias išvystantis variklis. Neatrodo labai daug ar ne?
Tačiau, juk mes esame automobilių entuziastai, todėl turbūt jau žinote, kad net ir ši Alfa Romeo 1300 Junior turi keletą modifikacijų. Jos nežymios, bet įtakos automobilio valdymui tikrai turi.
Gal pradėkime nuo variklio? Po kapotu slypi 1.3 litro benzininis variklis, tačiau pakeitus filtrą, sumontavus pralaidesnę išmetimo sistemą ir padidinus kompresiją, vos 930 kilogramų sverianti Alfa Romeo gali džiaugtis ~130-140 arklio galių išvystančiu agregatu.
Kadangi automobilio savininkas mėgsta pasivažinėti ne tik užmiestyje, bet ir lenktynių trasoje, itališkas mažylis gavo saugos lankus, standesnius amortizatorius ir trumpesnes spyruokles.
Nors tai gali nuskambėti savanaudiškai, tačiau šiame Alfa Romeo 1300 Junior keleiviams vietos nėra. Tik dėl automobilių entuziastams suprantamų priežasčių, Alfa Romeo turi tik vieną sėdynę. Vieta, kuri kadaise priklausė keleiviui, dabar yra užimta. Vietoj sėdynės ten guli gesintuvas. Jis juk žymiai lengvesnis.
Interneto platybėse suradote ką nors įdomaus? O galbūt norite parodyti kokį nors bajerį, projektą ar tiesiog su mumis pasilabinti? Rašykite :
[email protected]