• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Turbūt daugelis sutiksite, kad klasikiniai automobiliai turi žymiai daugiau žavesio ir charizmos negu beveik visi nauji automobiliai kartu sudėjus. Nesvarbu, ar tai būtų Datsun, Toyota, Chevrolet ar net Fiat. Daugelis entuziastų kiekvieną dieną pasvajoja apie klasikinį automobilį, kuris nebus toks greitas, bet suteiks žymiai daugiau malonumo.
Vis dėlto, norint savo garaže turėti klasikinį automobilį, reikia priimti keletą kompromisų. Seni, ne pirmos jaunystės automobiliai nebus tokie patikimi, išlaidos kurui padidės dvigubai, o atsarginių detalių kainos gali šiek tiek išversti iš koto. Tačiau, jeigu jums nereikia kasdieninio automobilio, bet turite laisvą vietą garaže, galbūt jus sudomins vienas gražiausių aštunto dešimtmečio automobilių - Alfa Romeo GT 1300 Junior.

Turbūt daugelis sutiksite, kad klasikiniai automobiliai turi žymiai daugiau žavesio ir charizmos negu beveik visi nauji automobiliai kartu sudėjus. Nesvarbu, ar tai būtų Datsun, Toyota, Chevrolet ar net Fiat. Daugelis entuziastų kiekvieną dieną pasvajoja apie klasikinį automobilį, kuris nebus toks greitas, bet suteiks žymiai daugiau malonumo.
Vis dėlto, norint savo garaže turėti klasikinį automobilį, reikia priimti keletą kompromisų. Seni, ne pirmos jaunystės automobiliai nebus tokie patikimi, išlaidos kurui padidės dvigubai, o atsarginių detalių kainos gali šiek tiek išversti iš koto. Tačiau, jeigu jums nereikia kasdieninio automobilio, bet turite laisvą vietą garaže, galbūt jus sudomins vienas gražiausių aštunto dešimtmečio automobilių - Alfa Romeo GT 1300 Junior.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

alfa_romeo_gt_1300_junior_gtv_23


Klasikinių, ypač Alfa Romeo automobilių entuziastai pastebės, kad Junior yra labai panašus į žymiai galingesnį 2000 GTV. Kompanijos inžinieriai tuos pačius komponentus ir detales naudodavo įvairiuose modeliuose, todėl nereikėtų stebėtis, kad Junior turi panašumų su anksčiau minėtu 2000 GTV.
Iš gamyklos išriedėjęs automobilis nebuvo labai galingas. Galinius Alfa Romeo 1300 Junior ratus suko vos 1.3 litro, 103 arklio galias išvystantis variklis. Neatrodo labai daug ar ne?

REKLAMA

alfa_romeo_gt_1300_junior_gtv_24


Tačiau, juk mes esame automobilių entuziastai, todėl turbūt jau žinote, kad net ir ši Alfa Romeo 1300 Junior turi keletą modifikacijų. Jos nežymios, bet įtakos automobilio valdymui tikrai turi.
Gal pradėkime nuo variklio? Po kapotu slypi 1.3 litro benzininis variklis, tačiau pakeitus filtrą, sumontavus pralaidesnę išmetimo sistemą ir padidinus kompresiją, vos 930 kilogramų sverianti Alfa Romeo gali džiaugtis ~130-140 arklio galių išvystančiu agregatu.
Kadangi automobilio savininkas mėgsta pasivažinėti ne tik užmiestyje, bet ir lenktynių trasoje, itališkas mažylis gavo saugos lankus, standesnius amortizatorius ir trumpesnes spyruokles.

REKLAMA
REKLAMA

alfa_romeo_gt_1300_junior_gtv_02


Nors tai gali nuskambėti savanaudiškai, tačiau šiame Alfa Romeo 1300 Junior keleiviams vietos nėra. Tik dėl automobilių entuziastams suprantamų priežasčių, Alfa Romeo turi tik vieną sėdynę. Vieta, kuri kadaise priklausė keleiviui, dabar yra užimta. Vietoj sėdynės ten guli gesintuvas. Jis juk žymiai lengvesnis.

alfa_romeo_gt_1300_junior_gtv_03


Interneto platybėse suradote ką nors įdomaus? O galbūt norite parodyti kokį nors bajerį, projektą ar tiesiog su mumis pasilabinti? Rašykite : 
[email protected]














REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų