Drauge su verslo partnere Indre Viltrakyte, startuolio įkūrėjai į dar vieną judviejų projektą žvelgia drąsiai ir yra įsitikinę – tai yra mados pasaulio ateitis.
„Augimas ir plėtra yra neišvengiami“, – užtikrintas Robertas Kalinkinas, kuris dar prieš kelerius metus, kartu su verslininke Indre Viltrakyte tapo pirmaisiais Lietuvoje sėkmingai pardavusiais visą jų sukurtą skaitmeninę mados kolekciją.
„Prieš kelerius metus nėrėme į skaitmeninį mados pasaulį. Pradėjome daugiau domėtis digital mados pasirodymais, kurie paliko didelį įspūdį. Ši sritis įtraukė.
Sukūrėme Robert Kalinkin mados namų istorijos įkvėptą kolekciją „The Rebels“, kuri susilaukė didžiulės sėkmės, todėl sustoti neketinome – kūrėme planus, kur su šia sritimi galime judėti toliau.
Norėjome koncentruotis į mados tvarumą ir tuo pačiu padėti žmonėms išspręsti problemą bei skatinti ne pirkti kuo daugiau, o investuoti į kokybiškus daiktus, jų tinkamą priežiūrą ir ilgametį išsaugojimą“, – apie tai, kaip gimė naujo projekto idėja, pasakoja Robertas.
Taip kolegoms kilo novatoriška mintis – skaitmenizuoti drabužių ir aksesuarų taisymą ir atnaujinimą bei sukurti patogią platformą, kuri sujungtų klientus su šios srities ekspertais visame pasaulyje.
„Įkeli daikto video, gauni taisymo kainą, ir jei ji tinkama – siunti daiktą savo amato profesionalams, o atgal į paštomatą gauni jau pataisytą“ – R. Kalinkinas įsitikinęs, jog šio projekto sėkmė ir itin spartus augimas nuo pirmųjų dienų slypi viso proceso patogume.
„Suplyšo rankena, ištrūko užtrauktukas, iširo megztinio siūlė? Tokie daiktai dažnai tiesiog paliekami dulkėti lentynose, o kai nusprendžiama, kad vis tik atėjo laikas juos sutaisyti, kyla begalė klausimų – kur vežti, kiek tai užtruks, kada vėl reikės važiuoti atsiimti.
Be to, daiktų taisymo proceso palengvinimas yra aktualus ne tik paprastam žmogui – didieji prekių ir e. komercijos ženklai jau taip pat įšoko į šį traukinį. Taigi turime tikslą išvystyti ne tik paslaugas galutiniam vartotojui, bet ir dirbti su e. komercijos platformomis bei pasiūlyti sezoninę daiktų priežiūrą, kas, tikiuosi, taps tokiu pat įpročiu kaip išsivalyti dantis“, – sako I. Viltrakytė.
„Pats turiu ir daug nekainuojančių, tačiau man labai sentimentalių daiktų, ir labai brangių dizainerių kūrinių, ir ypatingų kolekcinių daiktų, kurių vertė su kiekvienais metais auga. Ne kartą esu kreipęsis į didžiuosius mados namus dėl daiktų taisymo ir buvau nustebintas arba didelėmis kainomis, arba neapibrėžtais terminais nei nepatogumu – daiktą reikia vežti tik į tos šalies kurioje jį pirkai parduotuvę, o tai, sutikite, visiškai neracionalu“, – apie spragą daiktų priežiūros rinkoje iš savo patirties pasakoja R. Kalinkinas.
Žinomas dizaineris šypsosi paklaustas apie šio projekto sėkmę – komanda tikisi itin spartaus augimo, nes susidomėjimas šia platforma jau dabar išties didžiulis, o planuose – ne vienos papildomos paslaugos įtraukimas.
Net keliose skirtingose veiklose save atiduodantis ir naujų idėjų visuomet kupinas Robertas Kalinkinas atvirai pripažįsta, jog šiuo metu nori atsiduoti pagrindinėms ir jam pačiam maloniausioms veikloms – socialiniams tinklams, naujam startuoliui ir savo vardo prekės ženklui, laviruojant tarp šių iššūkių ir itin svarbaus – laiko su šeima.
„Šiemet pristabdau save nuo visų naujų projektų ir idėjų, nors jų naujiems startuoliams turiu tikrai ne vieną. Vis tik tiek su žmona Agne, tiek su partneriais, esame nusprendę, kad kol kas palaikysime šias idėjas paslaptyje ir vilsimės, kad niekas jų nesukurs anksčiau mūsų, nes viskam tiesiog neužtektų nei laiko nei jėgų“, – juokdamasis užbaigia „tiings.lt“ bendraįkūrėjas R. Kalinkinas