Kas jau kas, bet reklamos kūrėjai puikiausiai žino, kad seksuali moteris yra labai gerai, o jeigu ji dar pusnuogė – sėkmė garantuota.
Galbūt šias reklamas galėtume vadinti rizikingomis, nes atvira erotika ne visose šalyse yra toleruojama, galbūt kažkam jos atrodo dviprasmiškos ar nepadorios – tačiau tikrai nei vieno nepalieka abejingo. Būtent todėl reklamos kūrėjai ir pataiko į dešimtuką – jie atkreipia visuomenės dėmesį ir visai nesvarbu, kokiomis priemonėmis.
Playboy.de.
Vyrai, melskitės, kad lytų! Tokiu originaliu šūkiu yra reklamuojamas vokiškas Playboy žurnalas. Bet ne šūkis čia svarbiausias. Reklama susideda iš dviejų sluoksnių, o lietui lyjant – viršutinis tampa permatomas, būtent tada ir atsiskleidžia tikrasis reklamos grožis.
Žurnalas „Hombre“
Žurnalas „Hombre“ (vyras.lt) (nuotr. Balsas.lt)
Žurnalas „Hombre“ (vyras.lt) (nuotr. Balsas.lt)
Žurnalas „Hombre“ (vyras.lt) (nuotr. Balsas.lt)
Žurnalas „Hombre“ (vyras.lt) (nuotr. Balsas.lt)
Tai „Hombre“ žurnale patalpintos pusnuogių merginų nuotraukos. Sunku pasakyti, ar šią nuotraukų seriją galime vadinti reklamine akcija, bet idėja tikrai verta dėmesio. Fotografijos buvo atspausdintos ant dviejų puslapių, kurie buvo sulipinti tarpusavyje. Smalsūs skaitytojai, norėdami pamatyti, kas gi slepiasi šiuose puslapiuose, turėjo gerokai paprakaituoti, bandydami juos atplėšti. Bet čia tikrai negalioja posakis – tiek vargo dėl nieko.
„Busto“ moteriško apatinio trikotažo parduotuvė
Šis vertikalus reklaminis tentas, kuriame matoma tik apatinė merginos kūno dalis, yra ištemptas per 2 aukštus. Tačiau tai ne šiaip sau paprastas tentas – nes jame matomas sijonas yra kuo tikriausias ir visai ne atspausdintas. Kūrybingi „reklamščikai“ jį tiesiog prisiuvo prie reklamos. Taigi papūtus vėjui – jis grakščiai pakyla ir plevėsuoja, atidengdamas visas grožybes. Šiuo atveju čia galėtume pritaikyti konkurentų šūkį: vyrai, melskitės, kad ateitų audra!
„Kodak“
Fotografų suvažiavime Kijeve „Kodak“ nutarė reklamuoti savo produkciją tikrai nestandartiniu būdu. Kompanija pasamdė kelias seksualios išvaizdos merginas, aprengė jas trumpučiai sijonais ir nusiuntė tiesiog pasisukinėti tarp parodos dalyvių. Kur čia reklama, paklausi? Merginoms dėl neaiškių aplinkybių vis kažkas krisdavo iš rankų, tai tušinukas, tai kokia knygelė. Kai jos pasilenkdavo, norėdamos pakelti nukritusį daiktą – be abejonės visi aplinkiniai išvertę akis spoksodavo į merginų užpakaliuką. O čia ir visa paslaptis – jos dėvėjo kelnaites su „Kodak“ logotipu.
Socialinė reklama, siekianti atkreipti dėmesį į krūties vėžio problemą.
Šie kompiuterio pelių kilimėliai su užrašu „Tikrinkis reguliariai“ buvo išdėlioti daugelyje Hong Kongo internetinių kavinių. Tokiu būdu buvo siekiama atkreipti moterų ir merginių dėmesį į būtinybę reguliariai tikrintis dėl krūties vėžio.
Žurnalas „Paparazzi“. Apsauga nuo saulės
Reikia pripažinti, kad Lietuvoje šios ant automobilių priekinių stiklų tvirtinamos apsauginės „užuolaidėlės“ populiarumu tikrai nepasižymi. Galbūt dėl to, kad mūsų šalyje saulė šviečia vos kelis mėnesius per metus. Tačiau Argentinoje saulės jau kur kas daugiau. Būtent šioje šalyje “Paparazzi" ir surengė gana pikantišką akciją: prie vieno populiariausio Buenos Airių naktinio klubo stovėję automobiliai buvo „papuošti“ tokiais provokuojančiais vaizdais. Būtent prie šio klubo paparaciai dažniausi ir tyko savo aukų. O ironiška tai, kad visos nuotraukose matomos merginos yra garsios ir populiarios Argentinoje.
Ir pabaigoje keletas reklaminių idėjų, kurioms nereikia komentarų.
„Axe“ dušo želė
Vyrų žurnalas „Ché“
„Bendon“ apatinis trikotažas
Prezervatyvai „Durex Performa“
Perzervatyvai Diurex (vyras.lt) (nuotr. Balsas.lt)
Perzervatyvai Diurex (vyras.lt) (nuotr. Balsas.lt)
Perzervatyvai Diurex (vyras.lt) (nuotr. Balsas.lt)