Pikapo autoriai teigia, jog „R1T“ nėra tik puošnus ir technologijų prikimštas pikapas. Tai – darbinis arklys, kuris turėtų patenkinti tradicinių pikapų vairuotojų poreikius. Ypač tų, kurie dievina „Ford F-150“, „Dodge Ram“ ar „Chevrolet Silverado“ tipo automobilius.
Bent jau bekelėje, elektra varomas pikapas turėtų pademonstruoti žymiai geresnes pravažumo savybes. Palyginus su „Ford F-150“ pikapu, „Rivian R1T“ pasižymi geresniais užvažiavimo ir nuvažiavimo laipsniais, kurie siekia – 34 ir 30. Analogiško„Ford F–150“ – užvažiavimo laipsnis – 26, nuvažiavimo – taip pat 26.
Didžiulę įtaką puikioms pravažumo savybėms turės keturi elektros motorai, kurie net ir švelniausio akceleratoriaus pedalo paspaudimu, iškart siųs milžinišką sukimo momento kiekį į visus keturis ratus.
„Rivian R1T“ pirkėjai galės rinktis iš trijų skirtingų modelio versijų: 105 kWh, 135 kWh ir 180 kWh.
Nepriklausomai nuo to, kurią versiją pasirinksite, pikapas galės pasiekti 201 km/val. maksimalų greitį, sutalpins tokį patį kiekį keleivių, iki 100 km/val. įsibėgės per maždaug 4 sekundes ir galės pavežti iki 800 kilogramų sveriantį krovinį.
Pati pigiausia versija pikapo vairuotojui leis nuvažiuoti maždaug 370 kilometrų, vienu laipteliu aukščiau esanti versija – 482 kilometrus ir pati brangiausia – 643 kilometrus.
Gamintojas teigia, jog pikapo savininkai išsikrovusius akumuliatorius galės įkrauti dviem būdais: naudotis greitojo įkrovimo stotelėmis arba naudoti tradicinį ir ne patį greičiausią – 11 kW įkrovimo būdą.
Kompanijos atstovo teigimu, elektra varomą pikapą galima užsisakyti nors ir šiandien. Tuo tarpu bendro naudojimo keliams paruošti modeliai pas pirmuosius klientus išvažiuos 2020 metų rudenį.
Pradinė elektra varomo pikapo kaina sieks 61 500 dolerių.