Variantų, kaip išspręsti riboto „Smart ForTwo Electric“ veikimo nuotolio problemą galima sugalvoti įvairiausių, tačiau kuomet šio reikalo imasi šveicarų automobilių inžinerijos sprendimų kompanija „Rinspeed“ pasirinkimas gali būti itin originalu. Kaip pavyzdžiui, šis „Smartas“, kuriam siekiant išvengti liūdnos tuščios akumuliatorių baterijos likimo, sumontuota priekaba, kurioje visuomet yra ir antras variklis.
Zumikono savivaldybės apylinkėse įsikūrusi kompanija „Rinspeed“ visai neseniai pristatė itin originaliai atrodantį konceptą. Modelio pagrindas yra elektra varomas „Smart ED“ su atskiriama „kuprine“, kurioje gali būti benzininis, kuro elementų motoras arba akumuliatorių baterija. Trečioji ašis suporuota su antrąja ir suka ją taip įkraudama akumuliatorių baterijas. Naujas hibridinė konstrukcijos modelis, ar ne?
Mažajam „Smart“ skirtų priekabų yra daus ir kiekviena jų pritaikyta atlikti kokią nors specifinę funkciją. Yra čia šildoma dėžutė picų išvežiotojams, mobili įrankių daiktadėžė meistrams, golfo lazdoms gabenti skirtas priedas ir netgi stovyklavimo įrangos parduotuvė. Idėjos autoriai savo automobilį apibūdina kaip „elektrinį mažylį, kuris yra kiekvieno picų išvežiotojo svajonė“.