Galbūt kai kurie iš jūsų dar pamena praėjusių metų pabaigoje amerikiečių koncerno „General Motors“ sumanytą reklamą, kurioje naujos kartos „Chevrolet Sonic“ europiečiams geriau žinomas „Aveo“ pavadinimu su specialiu parašiutu buvo išmestas iš lėktuvo. Šią vasarą tokio paties rinkodaros triuko nusprendė imtis japonų kompanija „Toyota“.
Naujajame vidaus rinkai skirtą nedidelį vienatūrį „Spade“ reklamuojančiame klipe rodoma kaip grupė parašiutininkų įlipa į automobilį, kuris pririšamas prie malūnsparnio ir pakeliamas į orą. Vos tik keleiviai išlipa lauk, vienatūris atkabinamas ir grakščiai skrosdamas debesis nuskrieja žemyn. Galiausiai išsiskleidžia parašiutas ir automobilis nusileidžia dykumoje.
Kiek panašios ir kiek skiriasi abiejų automobilių gamintojų reklamos galite pažiūrėti patys: