Vilniaus konferencijų centras tęsia šventinę tradiciją ir rinkodaros, komunikacijos specialistams šiemet dovanoja gruodžio mėnesį dar tik pasirodysiančią knygą „IKEA sėkmės istorija“. Šią leidyklos „Obuolys“ knygą gaus visi, iki gruodžio 31 d. užsiregistravę į seminarą „Integruok! Rinkodaros komunikacija 2010“.
2010 m. vasario 11 d. Vilniuje rengiamas III-asis metinis seminaras „Integruok! Rinkodaros komunikacija 2010“ skirtas apžvelgti naujausias rinkodaros, reklamos, ryšių su visuomene tendencijas Lietuvoje. Tai praktinio pobūdžio renginys rinkodaros, komunikacijos specialistams.
Seminare bus pristatytas sėkmingos lietuviškos integruotos rinkodaros komunikacijos kampanijos pavyzdys, apžvelgti tradicinių ir netradicinių rinkodaros kanalų integravimo būdai. Renginyje bus aptartos radijo, kino, lauko vaizdo ekranų reklamos galimybės, taip pat interneto rinkodaros priemonės. Be to, seminaro dalyviai išgirs kitokį nei įprasta požiūrį į ryšius su visuomene, bus pristatyta reklama „netikėtose“ erdvėse.
Pranešimus seminare „Integruok! Rinkodaros komunikacija 2010“ skaitys „Lietuvos draudimo“, „M-1“ radijo stočių grupės, „CinemaAds“, ACM, „Viešųjų ryšių technologijų“, „digitouch!“, „BIM Group“ atstovai.
Išsami informacija apie seminarą skelbiama Vilniaus konferencijų centro svetainėje www.vcc.lt.
Seminaro partneriai: Lietuvos marketingo asociacija, BNS, balsas.lt, epasas.lt, „Obuolys“, „Dansu“, „Metropolis Conference Interpreters“.
Apie Vilniaus konferencijų centrą
Vilniaus konferencijų centras (www.vcc.lt) – tarptautinių verslui skirtų projektų organizatorius. Kompanija savo iniciatyva ir klientų užsakymu rengia konferencijas bei seminarus, kurių tikslas – sudaryti galimybes dalyviams efektyviai plėtoti verslo ryšius, užmegzti naujų kontaktų, apsikeisti naudinga informacija.