• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

 Rekordiškai smukus naftos kainai, degalų kainos Lietuvos degalinėse sumažėjo tik simboliškai. Gyventojai piktinasi, kad nuo jų lupamas devintas kailis – esą degalų kainoms jokie rinkos dėsniai negalioja. 

 Rekordiškai smukus naftos kainai, degalų kainos Lietuvos degalinėse sumažėjo tik simboliškai. Gyventojai piktinasi, kad nuo jų lupamas devintas kailis – esą degalų kainoms jokie rinkos dėsniai negalioja. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Seimo narys Stasys Brundza šalies degalinėms ir vienintelei naftos perdirbimo įmonei „Orlen Lietuva“ nori užkurti pirtį. Parlamentaras piktinasi, kodėl nuo birželio mėnesio krentant naftos kainai, benzinas ar dyzelinas Lietuvoje atpigo tik simboliškai. S. Brundza tikina, kad valstybė privalo imtis priemonių ir užtikrinti, kad degalų kainos kristų proporcingai žaliavinės naftos kainai.

REKLAMA

Konkurencijos tarybos vadovas Šarūnas Keserauskas Brundzos siūlyme pasigenda logikos. Esą užuot reguliavus degalų kainas, reiktų galvoti, kaip šalyje sukurti daugiau konkurencijos.  

„Reguliuoti galima viską, bet klausimas, kas iš to gausis? Sėkmingų reguliavimo pavyzdžių būtent šitos rinkos aš nežinau Europos Sąjungoje. Aš manau, kad tokių ir nėra, nes mūsų institucija tą žinotų. O nesėkmingų pavyzdžių galime sukurti, nes reguliavimas yra pavojingas dalykas. Sunku pasakyti, kokia ta kaina yra tinkama“, - tvirtina Konkurencijos tarybos pirmininkas Šarūnas Keserauskas.

Pasak naftos produktų įmonių asociacijos, galutinės degalų kainos tiesiogiai nepriklauso nuo pasaulinės naftos kainų. Esą didžiausią įtaką daro mokesčiai – PVM‘as ir akcizai.

Plačiau apie tai – TV3 reportaže.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų