„Nankang Endurance Academy“ dalyviai, pagal techniką, kuria planuoja dalyvauti, bus skirstomi į tris klases: „A2000“, „A3000“ ir „A3000+“. Kiekvieną komandą gali sudaryti vienas arba du dalyviai, nepriklausomai nuo to, privalomai sustojantys 5 minučių pertraukėlei arba vairuotojų pasikeitimui, kuro pylimui ir nedideliems taisymo darbams. Siekiant, kad visi turėtų kaip galima panašesnes konkurencines sąlygas, komandoms privaloma naudoti „Nankang AR1” padangas.
Kyla klausimas: ar reikia atskiros ištvermės lenktynių serijos, kai yra vis populiarėjanti „BEC 6H” serija? Į tai atsakė pats „Baltic Touring Car Championship“ lenktynių serijų organizatorius Andis Meilands:
„Šiuo metu, varžybų lygis Baltijos šalių 6 valandų ištvermės lenktynėse – itin aukštas. Užtenka pažvelgti į komandas, kurios varžosi, į techniką, kuri dalyvauja. Tiek viena, tiek kita – profesionalaus sporto atstovai. Ką tuomet daryti tiems, kurie turi mažesnius biudžetus, mažiau patirties, bet tokį pat norą varžytis? Tam ir sukūrėme „Nankang Endurance Academy“ lenktynių produktą. Čia dalyviai gali gauti atsakymus ar jiems iš tiesų priimtinas toks formatas, išmėginti savo pačių įgūdžius bei automobilių ištvermę važiuojant ne tik sprinto tipo lenktynėse. Daug klausimų, daug nežinomųjų ir štai vienos naujos lenktynės, skirtos į juos atsakyti. „Riga Summer Race 2019” bus šių lenktynių debiutas. Džiaugiamės, kad Baltijos šalių regione sulaukiame susidomėjimo ir tikrai patys nekantraujame laukdami pirmojo šių lenktynių starto”.
Panašu, kad pagrindinės pirmosios NEA („Nankang Endurance Academy“) lenktynės numatytos šeštadienį, rugpjūčio 17 d., 10.45 valandą. Na, o didžiosios NEZ/ BEC 6 valandų lenktynės – kiek vėliau – 15 valandą. Registracija į šios serijos lenktynes, kartu su kitomis lenktynių serijomis, jau prasidėjo. Jos formą bei pilną tvarkaraštį bei lenktynių serijų taisykles ir reglamentus galima rasti organizatorių internetiniame puslapyje
www.batcc.eu.