Po pirmųjų dviejų lenktynių valandų, su nedideliais techniniais nesklandumais kovojusi „Cone Forest Team“ komanda, pilotavusi buvusį „Rotoma Racing“ komandos BMW M3, paskui save trasoje paliko slidžių skysčių „šleifą“ ir privertė trasoje pasirodyti saugos automobilį. Kiek vėliau tos pačios komandos automobilis pateko į avarinę situaciją su vieninteliu ne BMW markės automobiliu, važiuojančiu „Diesel“ klasėje – „Igoriolankai“ komandos VW Golf. Po incidento komandai iš lenktynių teko pasitraukti visiškai, o „Cone Forest Rally Team“ dar mėgino automobilį taisyti, tiesa, nesėkmingai. Likus trims valandoms iki finišo, atsisukęs ratas sutrukdė sėkmingai važiavusiai „Lexus Team LT“ komandai. Praradusi daug laiko, komanda nukrito į rikiuotės galą. Su techniniais nesklandumais visų lenktynių metu kovojo net du čempionato naujokai, „Bruno Racing Team“ iš Latvijos ir lietuvių „EWA Racing PGM“ komanda.
Nesėkmingos lenktynės pasitaikė ir ištikimiems VW markės mylėtojams komandai „222“, šį sezoną VW Beatle iškeitusiems į kur kas greitesnį VW Scirocco: likus pusantros valandos iki lenktynių finišo, dingus kelioms greičių dėžės pavaroms, komanda iš lenktynių pasitraukė. Finišo sėkmingai pasiekti nepavyko ir bene ištvermingiausiems ilgųjų nuotolių lenktynių dalyviams iš Baltarusijos: kaip jau tapo įprasta, nuolat su techniniais gedimais kovojanti komanda su Alfa Romeo iš lenktynių pasitraukė jau po pirmosios lenktynių valandos.
Įnirtinga kova virė dėl pirmosios vietos – iki pat finišo. Tarpusavyje iki paskutiniųjų minučių kovojo „Rimo“ ir „Rotoma Racing“ komandos, dar prieš lenktynes įvardinę vienas kitą kaip pagrindinius konkurentus. Galiausiai, laimė nusišypsojo „Rimo“ komandai, kuri pergalę išplėšė paskutinių ratų metu: jiems padėjo faktas, kad dyzeliniu kuru varomas BMW automobilis nebuvo toks reiklus, kaip naujasis „Rotoma Racing“ komandos BMW M3.
Taip pat lyderių trejetukas atrodė ir Startline Lietuvos Endurance čempionate po 4 valandų: lyderio pozicijoje – „Rimo“ komanda, antrieji – „Rotoma racing“, o tretieji – „Samsonas Racing team“.
„Riga Summer Race“ antroji diena paženklinta avarijomis.
Jau iš pat ryto dalyviai rinkosi atgal į Bikernieki trasą kas stebėti, o kas dalyvauti legendų, istorinių automobilių ar BMW Extreeme ir BTC – Lietuvos ir Baltijos šalių trumpųjų nuotolių čempionatuose.
Kaip jau tampa įprasta, legendų serijoje lyderiu tapo jau šeštadienio „ENEOS 6H“ lenktynėse puikų lenktynių tempą demonstravęs Konstantin Calko, antroji vieta kvalifikacijoje teko Victor Vorobyev, o trečioji – Uldis Timaks. Prizininkų trejetukas nepasikeitė iki pat lenktynių galo.
Istorinių automobilių lenktynėse, tarp daugumos dalyvių iš Latvijos ir Rusijos, dalyvavęs vienintelis lietuvių ekipažas - Adomas Petrovas ir jo komandos narys Ruslan Malinovkis lipo ant aukščiausio pakylos laiptelio, antroje ir trečioje vietoje palikdami komandas iš Latvijos – Harijs Ulpe ir Martinš Lagzdinš, bei Janis Tomsons ir Maris Ozolinš.
Lietuvos ir Baltijos šalių čempionatų lenktynių starto tiesiojoje buvo galima stebėti net du naujus ir greitus dalyvius – suomį Valle Makela su Lamborghini Gallardo GT3 bei netikėtai sugalvojusį lenktynėse startuoti Robertą Graudinį ir jo BMW M3, su kuriuo komanda ilgųjų nuotolių čempionate užėmė antrąją vietą absoliučioje įskaitoje. Iš viso šios serijos lenktynėse rikiavosi net 19 dalyvių.
Po kvalifikacinių važiavimų, pirma vieta džiaugėsi V.Makela, trasos ratą įveikęs vos per 1.21,917 minutės. Antroji vieta starto tiesiojoje teko Ernestai Globytei ir jos Ginetta G50 automobiliui, atvažiavusiai per 1.25,540 minutės. Tiesa, šiai lenktynininkei teko keisti kvalifikacijos metu sudužusį automobilio priekinį stiklą. Trečioji vieta kvalifikacijoje teko lenktynių svečiui Robertui Graudiniui, atvažiavusiam per 1.26,091 minutės. Visi trys dalyviai varžėsi toje pačioje, BGT (Baltic GT) klasėje. Po pirmųjų dešimt ratų, laimėtojų trejetukas nepasikeitė. Paprastai puikų lenktynių tempą demonstruojantis Edvinas Mardosas, dingus stabdžiams, trenkėsi į atitvarus ir lenktynes baigė stovėdamas už trasos ribų, bet iki antrojo važiavimo automobilį pavyko paruošti lenktynėms. Antrosios lenktynės nebuvo sėkmingesnės: po penkių ratų, mojant raudona vėliava, lenktynės buvo nutrauktos. Į didelę avariją pateko du lenktynininkai. Dingus stabdžiams, į sieną trenkėsi Julius Skirmantas. Jo Honda Civic automobilis avarijos metu buvo sudaužytas beveik neatstatomai. Kiek sėkmingesnę avariją patyrė Paulius Sprindys.
Sustabdžius lenktynes ir susumavus taškus, BGT klasėje pergale džiaugėsi V.Makela su Lamborghini Gallardo GT3, antroji vieta teko Ernestai Globytei ir Ginetta GT50, o trečioji – netikėtai lenktynėse startavusiam Robertui Graudiniui ir BMW M3. BO klasėje – pirmoji vieta teko Mika Virtanen ir jo Renault Megane Trophy, antroji – Kaspar Aruvee, dalyvaujančiu su akį traukiančiu LADA automobiliu. BTC1 klasėje pirmoji vieta teko Peeter Peek, antroji – Enar-Klaus Kunman, o trečioji – Reinis Lazdinš. Tuo tarpu, ant pakylos BTC2 klasėje lipo lietuvių trijulė: pirmoji vieta teko puikiai žinomam Ramūnui Čapkauskui, antroji – antrąjį kartą šios serijos lenktynėse dalyvavusiam Nerijui Malasevičiui, o trečioji – Alvydui Malakauskui. Visi trys dalyviai lenktynėse pasirodė su BMW markės automobiliais.
Galutiniai šios lenktynių serijos taškai susidėlios paskutiniojo etapo metu Rygoje spalio antrąjį savaitgalį, spalio 8-9 dienomis. Tuomet įvyks paskutinysis visų serijų čempionatų etapas.