• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Mūsų taikiklyje atsidūrė Ričardas, tarp Lietuvos automanų jau gerai žinomas, kaip VW Scirocco fanas. Kiek gi pas jį tu Scirocco dabar, ką jis su jais veikia ir ką darys toliau - klausiame jo paties.
Kada ir kaip susidomėjai automobiliais? Koks buvo pirmasis?
Kaip ir visi kiti vyrai, automobiliais domėjausi nuo vaikystės. Mėgiamiausias pasakojimas apie mano automobilių istorijos pradžią yra toks - "Pirma turėjau Moskvičių, po to 1997 metais, įsigijau pirmąjį savo automobilį, tai buvo VW Scirocco.
Kaip užsikabinai už Scirocco?
Keletą metų prieš tai mano draugas (tuo metu dar gyvenau Biržuose) nusipirko savo pirmąjį automobilį, jis buvo Scirocco. Jis man labai patiko, tad per tuos 14 metų esu turėjęs 7 Scirocco, iš jų tris turiu dabar.
Papasakok šio automobilio tobulinimo istoriją – kiek laiko užtruko, kas yra padaryta, kokie tolimesni planai?
 


 
Šį Scirocco nusipirkau Švedijoje. Parsivarius į Lietuvą visų pirma buvo pakeistas variklis į galingesnį - vietoje 1,8 8V  su 112 Ag buvo įdėtas 1,8 16V su 139 Ag. Po to sėkė sekanti operacija - įdėjau 2,0 16V su 150 Ag.
Kėbulas buvo neblogas, bet prašėsi remonto. Nutariau įgyvendinti savo seną svajonę - nudažyti Scirocco dviem spalvomis. Buvo įdėti Weitech  reguliuojamo aukščio ir kietumo amortizatoriai.
[caption id="attachment_35241" align="aligncenter" width="524"]
Perdažius raudona-violetinė spalva Perdažius raudona-violetinė spalva[/caption]

Mūsų taikiklyje atsidūrė Ričardas, tarp Lietuvos automanų jau gerai žinomas, kaip VW Scirocco fanas. Kiek gi pas jį tu Scirocco dabar, ką jis su jais veikia ir ką darys toliau - klausiame jo paties.
Kada ir kaip susidomėjai automobiliais? Koks buvo pirmasis?
Kaip ir visi kiti vyrai, automobiliais domėjausi nuo vaikystės. Mėgiamiausias pasakojimas apie mano automobilių istorijos pradžią yra toks - "Pirma turėjau Moskvičių, po to 1997 metais, įsigijau pirmąjį savo automobilį, tai buvo VW Scirocco.
Kaip užsikabinai už Scirocco?
Keletą metų prieš tai mano draugas (tuo metu dar gyvenau Biržuose) nusipirko savo pirmąjį automobilį, jis buvo Scirocco. Jis man labai patiko, tad per tuos 14 metų esu turėjęs 7 Scirocco, iš jų tris turiu dabar.
Papasakok šio automobilio tobulinimo istoriją – kiek laiko užtruko, kas yra padaryta, kokie tolimesni planai?
 


 
Šį Scirocco nusipirkau Švedijoje. Parsivarius į Lietuvą visų pirma buvo pakeistas variklis į galingesnį - vietoje 1,8 8V  su 112 Ag buvo įdėtas 1,8 16V su 139 Ag. Po to sėkė sekanti operacija - įdėjau 2,0 16V su 150 Ag.
Kėbulas buvo neblogas, bet prašėsi remonto. Nutariau įgyvendinti savo seną svajonę - nudažyti Scirocco dviem spalvomis. Buvo įdėti Weitech  reguliuojamo aukščio ir kietumo amortizatoriai.
[caption id="attachment_35241" align="aligncenter" width="524"]
Perdažius raudona-violetinė spalva Perdažius raudona-violetinė spalva[/caption]

REKLAMA

16 colių OZ ratai, savos gamybos atraminiai guoliai. Standartinis įsiurbimo kolektorius pakeistas į perdarytą Audi įsiurbimo kolektorių.
Salone nieko ypatingo, tik Victor 300 mm sportinis vairas, Corrado priekinės sėdynės. Variklio užvedimas mygtuku vaire. El. langu pakėlimą ir nuleidimą galima valdyti iš pulto.
Vasarą pasivažinėjus nusprendžiau žiemą sutvarkyti variklio skyrių. Kadangi ten liko originali žalia spalva, sumasčiau, kad man reikia ne tik perdažyti, bet padaryti tą vadinamą "clean" stilių.
[caption id="attachment_35244" align="aligncenter" width="524"]
Prasidėjo variklio skyriaus "valymo" darbai[/caption]
Buvo nupjaustyta viskas, kas nereikalinga, padarytas nuimamas priekis, kad būtų patogiau išimti ir įdėti variklį. Uždengtos visos nereikalingos skyles, pritaikiau Scirocco mk1 aušinimo radiatorių, į kurį įmontuotas išsiplėtimo bakelis - jo dėka galėjau išmesti standartinį išsiplėtimo bakelį. Radiatorius patrauktas arčiau į priekį, ventiliatorius paimtas nuo Citroen ir pastatytas iš priekio, todėl dabar jo nesimato. Visi elektros laidai perdaryti į  vieną magistralę ir pravesti per lanžerono vidų, kad jų matytųsi kuo mažiau. Visos detalės, tame tarpe  greičių dėžė, vairo kolonėlė, o ne tik galvos dangtelis, buvo nuvalyti smėlaisrove. Nugruntuoti epoksidiniu gruntu, nudažyta sidabrine  spalva ir nulakuota 3 sluoksniais lako. To dėka dabar labai lengva nuplauti dulkes nuo variklio.
[caption id="attachment_35245" align="aligncenter" width="524"]
Dėmesio teko kiekvienai detalei[/caption]
[caption id="attachment_35246" align="aligncenter" width="524"]
Kiekvienai...[/caption]
Taip pat pasigaminau variklio skyriaus dugno apsauga (iš karbono) . Apsauginė sienelė, skirianti salono pečiuką nuo variklio skyriaus, buvo panaikinta. Kapotui pritaikyti Scirocco amortizatoriai, tad atidarius jo nebereikia paremti. Visą tai pasidariau per žiemą ir pavasarį Scirocco vėl išvažiavo į gatves. Dar yra ką norėčiau padaryti šiam Scirocco. Pavyzdžiui, įsidėt 2,8 VR6 arba kokį nors turbo variklį. Pasidaryti panorminį stogą, bet kol kas tai atidedama ateičiai.
[caption id="attachment_35247" align="aligncenter" width="524"]
Rezultatas[/caption]
[caption id="attachment_35248" align="aligncenter" width="524"]
Tapo nepadoriai švaru...[/caption]
Kokia šio automobilio paskirtis? Gražiai apsukti ratą apie Vilnių ir papuošti GarageBash ar vistik stilingai ir greitai apvažiuoti ratą Kačerginėje?
Šis Scirocco skirtas važinėtis kasdieną. Vasarą su juo teko pabuvot net Norvegijoj. Esu nuvažiavęs į Scirocco klubų suvažiavimus Lenkijoje, Vokietijoje, Latvijoje. Teko su šiuo automobiliu sudalyvauti ir Scirocco klubo rengtose varžybose.
Šis violetinis gražuolis ne vienintelė tavo garažo puošmena. Ką dar galima pamatyti garaže?
Šiuo metu dar turiu Scirocco mk1 1980 metų, kuris buvo darytas dragui. Keletą metų su juo ir dalyvavau oficialiame drag čempionate, bet dabar stovi ir laukia savo eiles.
[caption id="attachment_35249" align="aligncenter" width="524"]
Ričardas savo draginiame Scirocco. 400m: 14,3s[/caption]
Dar garaže stovi VW Scirocco mk2 1986 metų iš kurio  darausi kabrio. Darbai juda, bet deja mažai būnu Lietuvoje, tad juda ne taip greitai kaip norėtųsi.
[caption id="attachment_35250" align="aligncenter" width="524"]
Garažas[/caption]


Daugiau nuotraukų galite rasti:
http://www.corrado.lt/407/407.php

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų