Privataus investuotojo rankose atgimusi automobilių gamintoja „De Tomaso“, šiuo metu atlieka ypatingą misiją. Jos valdytojai šiuo metu užsiėmę ribotos laidos modelių gamybą, kurių egzistavimas leis šiek tiek optimistiškiau pažvelgti į ganėtinai niūrų automobilių industrijos paveikslą.
Kaip ir „Bugatti Chiron“, taip ir naujasis „De Tomaso“ kūrinys, pasižymi savybėmis, kuriomis išsiskiria tik hiperautomobilių klasės atstovai. Tai – neeiliniai inžinieriai sprendimai, velniškai didžiulė kaina bei greitai važiuoti skirtų elementų gausa.
„P900“ vardu pavadintas modelis prieštarauja visoms šiuo metu vyraujančioms tendencijoms. Vietoje elektrifikuoto, mažesnio tūrio variklio, čia rasime monstrišką V12 tipo agregatą, kurį, tiesą sakant, galima maitinti sintetiniais degalais.
Maždaug 3 mln. eurų kainuosianti mašina savyje talpina variklį, kuris, pasak „De Tomaso“, sveria vos 220 kilogramų ir raudonąją liniją nubrėžia tachometro rodyklei pasiekus 12 300 aps/min. Įspūdingai didelį galios pliūpsnį V12 variklis siunčia į galinius varančiuosius ratus, per „Xtrac“ sekvencinę pavarų dėžę.
Vis dėlto, technines charakteristikas užgožia kerintis automobilio grožis. Įkvėptas Formulės 1 automobilių, „De Tomaso“ hiperautomobilio kėbulas buvo intensyviai šlifuojamas vėjo tunelyje siekiant sukurti automobilį, kurio aerodinaminės savybės mažai kuo nusileistų geriausiems pasaulio sportiniams bolidams. Greičiausiai todėl, „De Tomaso“ turi aktyvų galinį spoilerį su DRS funkcija.
Gamintojui paskelbus žinią apie šį nuostabų projektą, „De Tomaso“ visais įmanomais būdais išsisukinėja kuomet ateina metas atskleisti daugiau techninių charakteristikų. Vietoje to, „De Tomaso“ skelbia, jog kitąmet startuos nauja „De Tomaso Competizione“ lenktynių serija, kurioje šios markės automobilių savininkai galės nerūpestingai siautėti lenktynių trasose.