Populiarius šalies dienraščius leidžianti bendrovė "Respublikos leidiniai" į interneto portalą www.olialia.lt, kuriame talpinamos Lietuvos merginų nuotraukos, ir šio prekės ženklo populiarinimą per artimiausius trejus metus investuos 5 mln. litų.
Pasak "Olialia" projekto koordinatoriaus Skirmanto Malinausko, bus siekiama, kad "Olialia" projektas taptų socialiniu reiškiniu, padėsiančiu kovoti su emigracija bei iškylančiomis grėsmėmis tradicinių vertybių atžvilgiu.
"Lietuva visada garsėjo savo merginų ir moterų grožiu. Tačiau pastarojo meto tendencijos mus neramina. Atrodo, jog gražuolės lietuvaitės kur kas labiau rūpi užsieniečiams, nei mūsų vyrams. Manome, jog Dievo grožiu apdovanotos merginos yra pati veiksmingiausia priemonė kovoje su nuolatos didėjančia emigracija", - tinklapyje teigė jis.
Interneto svetainė www.olialia.lt, kurioje talpinamos lietuvaičių nuotraukos, veiklą pradėjo prieš porą savaičių.
Tinklapyje galima susipažinti su merginų gyvenimo istorijomis, asmenine patirtimi, paklausyti ir parsisiųsti jų muzikinių kūrinių.
Vilniuje taip pat veikia "Olialia" prekės ženklo picerija.
"Respublikos leidiniai", kuriems priklauso "Olialia" prekinio ženklo teisės, valdo dienraščius "Respublika", "Vakaro žinios", "Vakarų Ekspresas", "Šiaulių kraštas" ir "Žemaitis".
"Olialia mergaičių" projektas Lietuvoje startavo 2003 metais, kai buvo išleistas kalendorius su merginų fotografijomis.