Automobilyje įdiegtos ne mažiau kaip 32 pažangiosios pagalbos vairuotojui sistemos (ADAS), įskaitant naujos kartos priekinio stiklo projekcinį ekraną, kurio nustatymai buvo derinami itin kruopščiai. Tam buvo pastatytos dvi naujos itin modernios kalibravimo sistemos. Gamyklos surinkimo departamento naujų projektų vadovas Sergio pasakoja, kad suderinti šias dvi kalibravimo sistemas nebuvo lengva.
Visoje Palensijos gamykloje taikomi tie patys aukšti standartai nuo pat gamybos proceso pradžios iki galutinių patikrinimų, o taip užtikrinama, kad naujasis „Renault Austral“ pirmautų rinkoje pagal kokybę. Tai pavyko pasiekti dėl sunkaus darbuotojų darbo ir naujų, itin efektyvių įrankių naudojimo, o galutinį rezultatą užtikrino griežta kokybės kontrolė. Kokybė nustatoma ne tik vertinant matomų ir liečiamų detalių kokybę. Gamykloje taip pat atliekami statiniai bei dinaminiai bandymai, kuriuos atlieka žmonės ir mechaninės priemonės.
ADAS kalibravimo sistemos
Viena iš šių pažangiųjų pagalbos vairuotojui sistemų (ADAS) yra naujausios kartos priekinis 9,3 colio įstrižainės projekcinis ekranas, kuris vairavimo informaciją rodo tiesiai ant priekinio stiklo. Palensijos gamykloje įdiegti procesai, užtikrinantys jo kokybę ir optimalų veikimą.
Už prietaisų skydelio, šalia projektoriaus, perteikiančio informaciją ant priekinio stiklo, esanti nedidelė kamera nuolat tikrina ekrano kokybę ir reguliuoja ją pagal apšvietimo sąlygas. Komandos kalibruoja šią sistemą ir tikrina, ar ji tinkamai veikia gamybos linijos pabaigoje, naudodamos ADAS kalibravimo sistemas.
„Kiekvienas „Renault Austral“, kuriame įrengtas projekcinis ekranas, pereina per vieną iš dviejų kalibravimo sistemų. Gamykloje ne tik surenkame naujojo „Austral“ priekinius projekcinius ekranus, bet ir reguliuojame jų nustatymus bei atliekame patikras. Nuolat tobuliname savo įgūdžius, kad užtikrintume aukščiausią kokybę“, – sako Sergio.
Kai naujasis „Austral“ stovi ant bandymų stendo, priekinio stiklo projekcija kalibruojama naudojant itin modernią specialiai sukurtą kamerą, sumontuotą ant aukštųjų technologijų robotizuotos rankos, patalpintos vairuotojo pusėje. Kamera tikrina, ar ant priekinio ekrano projektuojamas vaizdas yra centruotas priekinio stiklo kampo atžvilgiu (3D padėtis). Tam vaizdas tikrinamas pagal 48 taškų matricą, kurioje nurodoma teorinė padėtis. Jei reikia, centrinis kompiuteris nurodo priekinį projekcinį rodinį valdančiam kompiuteriui pakoreguoti taškus ir vėl patikrina padėtį.