„Renault Samsung Motors“ (RSM) Pietų Korėjoje pristatė naujas kompanijos tvarios plėtros strategijas.
RSM, kurios 80 proc. akcijų valdo „Renault“, įgyvendindama pristatytus planus, sieks susigrąžinti prarastą augimo pagreitį ir padidinti įmonės pelną. Tai bendrovė tikisi padaryti nepaisydama išliekančio nestabilumo pasaulio ekonomikoje bei 2012 m. apmirusios Pietų Korėjos rinkos, kurioje yra įsikūrusi.
2012 m. pabaigoje daugiau nei 70 proc. automobilių dalių RSM įsigijo iš vietos tiekėjų Pietų Korėjoje, o per šiuos metus planuoja šį rodiklį dar labiau padidinti – iki 80 proc. Sustiprinusi bendradarbiavimą su vietos tiekėjų tinklu, 2012 m. kompanija sėkmingai lokalizavo daugiau nei 2 tūkstančius savo automobilių dalių ir komponentų.
Per 2013 m. RSM ir toliau sieks plėsti rinkos dalį Pietų Korėjoje, o tuo pačiu auginti eksporto apimtis, didindama produkcijos konkurencingumą. Tikimasi, kad prie to prisidės praėjusių metų lapkritį pasirodęs naujasis modelis „SM5 Platinum” (atnaujinta „SM5” versija), sulaukęs gero vartotojų įvertinimo dėl savo unikalaus dizaino bei vieno geriausių degalų sąnaudų rodiklių (7,1 l/100 km) savo klasėje. Pristatytos RSM strategijos dalis – įgyvendinti „SM5“ pardavimų plėtrą už Europos ribų bei kito modelio –„QM5“ – visame pasaulyje.
RSM taip pat tęsią gamyklos Busane (Pietų Korėja) atnaujinimą ir investuoja į jos produktyvumo didinimą, siekdama paversti ją viena iš pagrindinių „Renault-Nissan” aljanso surinkimo linijų. Nuo 2014 m. šioje gamykloje planuojama pradėti naujojo „Nissan Rogue” gamybą.
Remdamasi naujais planais, ilgalaikėje perspektyvoje RSM tikisi atgauti 10 proc. Pietų Korėjos rinkos dalies, o savo pagrindiniu prioritetu ir toliau laikys kokybę. Vien šiais metais bendrovė ketina įkurti 14 naujų klientų aptarnavimų centrų – iš viso jų skaičius Pietų Korėjoje pasieks 500.
RSM taip pat atliks svarbų vaidmenį sparčiai augančioje Azijos rinkoje. Su bendrovės pagalba „Renault Group“ sieks įgyvendinti vieną iš strateginių savo tikslų 2013 m. – didinti pardavimų apimtis už Europos ribų.
„2013 metais „Renault Samsung Motors” įgyvendins pokyčius tiek vietinėje, tiek tarptautinėje rinkoje. Remdamiesi ilgalaike strategija Korėjoje ir mūsų „2012 m. RSM atsigavimo plano" sėkme, sieksime RSM paversti tvaria įmone, kuri atliks esminį vaidmenį, skatinant „Renault Group” plėtrą Azijos-Ramiojo vandenyno regione”, – sakė RSM generalinis direktorius Francois Provostas.