Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Red Bull yra viena iš keletos komandų, kurios savo bolidus yra aprūpinusios Renault inžinierių sukurtais šešių cilindrų agregatais, tačiau pirmieji bandymai parodė, kad naujasis variklis turi vieną labai rimtą problemą.
Praėjusių metų pasaulio čempionas Sebastianas Vettelis lenktynių trasą paliko vos po keletos ratų, nors Mercedes ir Ferrari sugebėjo nuvažiuoti dvigubai ilgesnį atstumą.
„Problema yra valdymo bloke, kuri rūpinasi dvejomis KERS sistemomis. Galime turėti problemų su kompiuteriu, geležimi arba programine įranga. Bandysime išspręsti problemą kuo greičiau“, - pasakojo Red Bull komandos atstovas Helmutas Marko.
Renault variklius naudojanti Toro Rosso taip pat turėjo problemų. STR9 bolidas nesugebėjo net pajudėti iš aptarnavimo zonos.
Red Bull yra viena iš keletos komandų, kurios savo bolidus yra aprūpinusios Renault inžinierių sukurtais šešių cilindrų agregatais, tačiau pirmieji bandymai parodė, kad naujasis variklis turi vieną labai rimtą problemą.
Praėjusių metų pasaulio čempionas Sebastianas Vettelis lenktynių trasą paliko vos po keletos ratų, nors Mercedes ir Ferrari sugebėjo nuvažiuoti dvigubai ilgesnį atstumą.
„Problema yra valdymo bloke, kuri rūpinasi dvejomis KERS sistemomis. Galime turėti problemų su kompiuteriu, geležimi arba programine įranga. Bandysime išspręsti problemą kuo greičiau“, - pasakojo Red Bull komandos atstovas Helmutas Marko.
Renault variklius naudojanti Toro Rosso taip pat turėjo problemų. STR9 bolidas nesugebėjo net pajudėti iš aptarnavimo zonos.