Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Tą pačią minutę, kai Seat Leon Cupra atėmė keletą metų priklaususį rekordą Renault Megane RS, prancūzai iškart kibo į darbus ir pradėjo kurti greitesnę, lengvesnę ir galingesnę hečbeko versiją, kuri leistų susigrąžinti greičiausio priekiniais ratais varomo automobilio titulą.
Vakar, prancūzai paskelbė, jog jiems pavyko keturiomis sekundėmis pagerinti Seat Leon Cupra lenktynių trasos įveikimo laiką ir atsiėmė karaliaus sostą iš VAG koncernui priklausančios markės. Tačiau ar ilgam?
Pasak „ispaniškų“ automobilių gamintojo atstovo, Seat vadovybė turi nuspręsti ar kompanija nori pradėti karą su Renault Sport specialistais, kurie karaliaus sostą gins iki paskutinio kraujo lašo.
Seat važiuoklių tobulinimo specialistas Svenas Schawe teigia, kad norint pagerinti Renault Megane RS laiką, kompanija turėtų gerai pagalvoti ar verta investuoti pinigus į ribotos serijos modelį, kuris taip pat būtų lengvesnis, truputėlį greitesnis ir galingesnis. Jeigu kompanijos vadovybė pritartų, Sveno Schawe ir jo vadovaujama komanda galėtų padėti Seat Leon Cupra atsikratyti maždaug šimto kilogramų.
Tačiau didžiulės Seat ambicijas gali užgesinti Volkswagen, kuri tikrai nenorėtų, kad Seat sukurtų tiesioginį Golf R konkurentą.
Tiesa, reikėtų paminėti dar vieną, labai realų kandidatą - Honda Civic Type R. Honda specialistai ne vieną kartą kalbėjo apie tai kaip jie atims greičiausiojo titulą iš Renault Megane Rs, tačiau ar jiems pavyks? Galbūt, tačiau nereikia pamiršti, kad Renault šiuo metu intensyviai dirba ties visiškai naujos kartos Megane RS modeliu, kuris bus greitesnis už visus savo konkurentus. Tuo tikrai galima neabejoti.
Tą pačią minutę, kai Seat Leon Cupra atėmė keletą metų priklaususį rekordą Renault Megane RS, prancūzai iškart kibo į darbus ir pradėjo kurti greitesnę, lengvesnę ir galingesnę hečbeko versiją, kuri leistų susigrąžinti greičiausio priekiniais ratais varomo automobilio titulą.
Vakar, prancūzai paskelbė, jog jiems pavyko keturiomis sekundėmis pagerinti Seat Leon Cupra lenktynių trasos įveikimo laiką ir atsiėmė karaliaus sostą iš VAG koncernui priklausančios markės. Tačiau ar ilgam?
Pasak „ispaniškų“ automobilių gamintojo atstovo, Seat vadovybė turi nuspręsti ar kompanija nori pradėti karą su Renault Sport specialistais, kurie karaliaus sostą gins iki paskutinio kraujo lašo.
Seat važiuoklių tobulinimo specialistas Svenas Schawe teigia, kad norint pagerinti Renault Megane RS laiką, kompanija turėtų gerai pagalvoti ar verta investuoti pinigus į ribotos serijos modelį, kuris taip pat būtų lengvesnis, truputėlį greitesnis ir galingesnis. Jeigu kompanijos vadovybė pritartų, Sveno Schawe ir jo vadovaujama komanda galėtų padėti Seat Leon Cupra atsikratyti maždaug šimto kilogramų.
Tačiau didžiulės Seat ambicijas gali užgesinti Volkswagen, kuri tikrai nenorėtų, kad Seat sukurtų tiesioginį Golf R konkurentą.
Tiesa, reikėtų paminėti dar vieną, labai realų kandidatą - Honda Civic Type R. Honda specialistai ne vieną kartą kalbėjo apie tai kaip jie atims greičiausiojo titulą iš Renault Megane Rs, tačiau ar jiems pavyks? Galbūt, tačiau nereikia pamiršti, kad Renault šiuo metu intensyviai dirba ties visiškai naujos kartos Megane RS modeliu, kuris bus greitesnis už visus savo konkurentus. Tuo tikrai galima neabejoti.