Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Ar kada nors pagalvojote, kad kadaise Renault markės automobiliai buvo varomi ne priekiniais, bet galiniais ratais?
Prieš daugybę metų, vienas didžiausių automobilių gamintojų orientavosi į entuziastus, kurie retkarčiais mėgsta slysti šonu.
Septintame dešimtmetyje Renault buvo žinoma dėl sportiškų, inovatyvių ir nuotaiką keliančių automobilių. Pavyzdžiui, Renault 8 Gordini.
Gordini buvo sportiškų Renault automobilių divizija, kuri standartinius modelius paversdavo entuziastų diskusijų objektu.
Mažytis prancūziškas sedanas turėjo vos 1.1 litro benzininį motorą, kuris išvystė 89 arklio galias. Nors šiais laikais tokius variklius naudoja skalbimo mašinos arba Azijoje pagaminta indaplovė, tačiau to užtekdavo kompaktiškam automobiliui į kiekvieną posūkį ne įvažiuoti, bet įskristi.
Ta proga, pasižiūrėkime į žemiau esantį vaizdo klipą!
Ar kada nors pagalvojote, kad kadaise Renault markės automobiliai buvo varomi ne priekiniais, bet galiniais ratais?
Prieš daugybę metų, vienas didžiausių automobilių gamintojų orientavosi į entuziastus, kurie retkarčiais mėgsta slysti šonu.
Septintame dešimtmetyje Renault buvo žinoma dėl sportiškų, inovatyvių ir nuotaiką keliančių automobilių. Pavyzdžiui, Renault 8 Gordini.
Gordini buvo sportiškų Renault automobilių divizija, kuri standartinius modelius paversdavo entuziastų diskusijų objektu.
Mažytis prancūziškas sedanas turėjo vos 1.1 litro benzininį motorą, kuris išvystė 89 arklio galias. Nors šiais laikais tokius variklius naudoja skalbimo mašinos arba Azijoje pagaminta indaplovė, tačiau to užtekdavo kompaktiškam automobiliui į kiekvieną posūkį ne įvažiuoti, bet įskristi.
Ta proga, pasižiūrėkime į žemiau esantį vaizdo klipą!