Kompanija norėdama sukurti ultimatyvią „Scimitar“ modifikaciją, 1967 metais pristatė dviejų durų universalą. Projektą įgyvendinti prireikė tik vienerių metų. Palyginus su moderniais automobiliais, modelių kūrimo laikas buvo trumpesnis net penkis kartus.
„GTE“ raidėmis pažymėtas praktiškas universalas turėjo keletą išskirtinių ypatybių. Automobilis turėjo kitokią važiuoklę, didesnį kuro baką, patobulintą aušinimo sistemą. Automobilio ratus suko galingas ir patikimas šešių cilindrų „Ford“ motoras. Jis leido dviejų durų universalui pasiekti 210 km/val. greitį.
Laikui bėgant, sportiškų automobilių kompanija džiaugėsi „Scimitar GTE“ pardavimų rodikliais. Tačiau prasidėjus devintam dešimtmečiui, „Ford“ nutraukė šešių cilindrų motoro gamybą. „Reliant“ norėdama laiku pristatyti automobilius pirkėjams, nedvejodama pasirinko kitą „Ford“ šešių cilindrų variklį, kurio kodinis pavadinimas yra „Cologne“.
Vis dėlto kaip ir daugelis tokio tipo automobilių, taip ir „Scimitar GTE“ priėjo liepto galą. „Reliant“ susidūrė su finansinėmis problemomis, kurios trukdė gaminti automobilius ir laiku atsiskaityti su komponentų tiekėjais. „Reliant“ šio modelio gamybą nutraukė 1986 metais dėl finansinių sunkumų.
„Reliant“ daugiau kaip dešimtmetį bandė gelbėti situaciją, tačiau 2002 metais galutinai uždarė gamyklos duris.