• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Opel Movano”, „Vivaro”, „Combo” ir „Corsavan” pardavimai įgauna pagreitį: po šešių šių metų veiklos mėnesių, „Opel” skelbė lūkesčius viršijančius rezultatus. Sėkmė tęsiasi – kompanija jau dabar pardavė daugiau lengvųjų komercinių automobilių nei per visus 2014 metus. Spalio viduryje buvo skaičiuojama virš 85 tūkst. užsakymų visoje Europoje.
„Tai fantastiški mūsų naujai sukurtos komandos pasiekti rezultatai“, – sako Steffenas Raschingas, komercinių automobilių padalinio vadovas. „Taip pat pavyko padidinti mūsų pagrindinių modelių – „Combo”, „Vivaro” ir „Movano”, rinkos dalį. Mūsų lengvųjų komercinių automobilių rinkos dalis išaugo daugiau nei 26 proc., kuomet ši rinka Europoje padidėjo tik 8 proc.”
Praėjusiais metais „Opel“ lengvųjų komercinių automobilių veikla, kurią koordinavo Steffenas Raschingas, buvo siejama su plėtra ir tai yra „DRIVE! 2022” strategijos dalis. Ši iniciatyva jau duoda vaisių. Naujasis „Vivaro“ gali pasigirti didžiausiu rinkos augimu – 1,9 procentiniu punktu ir dabar užima 11 proc. savo segmento rinkos.
„Opel“ iš viso sulaukė 100 tūkst. „Vivaro“ užsakymų, nuo šio modelio pardavimų pradžios. Lyginant su 2014 m., didžiausias „Opel“ komercinių automobilių pardavimų augimas užfiksuotas Airijoje (+ 50 proc.), Lenkijoje (+ 20 proc.), Suomijoje (+ 19 proc.), Ispanijoje (+ 12 proc.) ir Prancūzijoje (+ 11 proc.).

Opel Movano”, „Vivaro”, „Combo” ir „Corsavan” pardavimai įgauna pagreitį: po šešių šių metų veiklos mėnesių, „Opel” skelbė lūkesčius viršijančius rezultatus. Sėkmė tęsiasi – kompanija jau dabar pardavė daugiau lengvųjų komercinių automobilių nei per visus 2014 metus. Spalio viduryje buvo skaičiuojama virš 85 tūkst. užsakymų visoje Europoje.
„Tai fantastiški mūsų naujai sukurtos komandos pasiekti rezultatai“, – sako Steffenas Raschingas, komercinių automobilių padalinio vadovas. „Taip pat pavyko padidinti mūsų pagrindinių modelių – „Combo”, „Vivaro” ir „Movano”, rinkos dalį. Mūsų lengvųjų komercinių automobilių rinkos dalis išaugo daugiau nei 26 proc., kuomet ši rinka Europoje padidėjo tik 8 proc.”
Praėjusiais metais „Opel“ lengvųjų komercinių automobilių veikla, kurią koordinavo Steffenas Raschingas, buvo siejama su plėtra ir tai yra „DRIVE! 2022” strategijos dalis. Ši iniciatyva jau duoda vaisių. Naujasis „Vivaro“ gali pasigirti didžiausiu rinkos augimu – 1,9 procentiniu punktu ir dabar užima 11 proc. savo segmento rinkos.
„Opel“ iš viso sulaukė 100 tūkst. „Vivaro“ užsakymų, nuo šio modelio pardavimų pradžios. Lyginant su 2014 m., didžiausias „Opel“ komercinių automobilių pardavimų augimas užfiksuotas Airijoje (+ 50 proc.), Lenkijoje (+ 20 proc.), Suomijoje (+ 19 proc.), Ispanijoje (+ 12 proc.) ir Prancūzijoje (+ 11 proc.).

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų