Arabų šalyse reklamai taikomi neįprasti reikalavimai, atsiradę dėl tautinių ir religinių ypatumų.
Bet kuri reklama arabų šalyse, įskaitant ir logotipus, turi būti visiškai pritaikyta prie vietinės kultūros, galiojančių taisyklių, vertybių ir išversta į arabų kalbą. Todėl būtina žinoti, ką reiškia įvairių gyvūnų simboliai, ir kaip gali būti interpretuoti vieni ar kiti dalykai arabų šalyse.
Pavyzdžiui, šuo laikomas „nešvariu gyvūnu“, todėl reklamose retai kada pamatysite mažus šunyčius. Žuvis simbolizuoja krikščionybę, varna – mirtį, chameleonas – veidmainystę.
Bet kokios užuominos apie antgamtines jėgas (raganas, burtininkus, vampyrus, ateivius) gali būti interpretuojamos kaip lyginimas su dievu, todėl yra draudžiamos. Taip pat atsargiai reikėtų vartoti tokius žodžius, kaip „kurti“ ir „didžiausias“, nes jie taip pat susiję su dievu.
Narkotikai, alkoholis ar net tuščia šampano taurė negali būti naudojami reklamoje. Išimtis – socialinė reklama. Taip pat griežtai draudžiamas homoseksualumas ir bet kokios užuominos apie netradicinę seksualinę orientaciją.
Kryžiaus žygiai paliko gilią žaizdą arabų psichologijoje, todėl bet kokia kryžiaus forma laikoma grubiu pažeidimu. Dėl šios priežasties arabų šalyse nėra organizacijos „Raudonasis Kryžius“, ten ji vadinama „Raudonuoju Pusmėnuliu“. Taip pat reklamoje neturėtų būti naudojamos žvaigždės, primenančios Dovydo žvaigždę, arba penkiakampės raudonos žvaigždės. Ši taisyklė taip pat galioja ir JAV vėliavai. Kuriant reklamą arabų šalims, reikėtų atsižvelgti ir į tai, kad arabų šalyse skaitoma iš dešinės į kairę.
Ypač konservatyviose Azijos šalyse reklamoje draudžiama demonstruoti atmerktas akis. Taigi, reklamos agentūros turi lavinti vaizduotę, norėdamos demonstruoti savo kūrinius. Šitaip reklamoje atsiranda „išplaukusios“ akys, apsauginiai akiniai arba uždengtos akys.
Tokie žodžiai kaip „mėgautis“ arba „jaudinantis“ gali būti suprantami kaip seksualinių motyvų aprašymas, todėl yra vengtini. Islamo kultūroje draudžiamas bet kokios formos nuogumas. Šiose konservatyviose šalyse nuogas galima rodyti tik pėdas, rankas ir veidą.
Siekdami apsaugoti savo piliečius nuo ištvirkusių Vakarų, cenzoriai turi imtis visų įmanomų priemonių: nuo „Photoshop“ iki juodo žymeklio, popieriaus ir klijų. Atsižvelgiant į tai, kad netgi ir nekenksminga iškirptė moterį neleidžiamai apnuogina, darbo tarnaujantiems valstybės mašinai iš tiesų yra daug.
Ypatingas dėmesys skiriamas ir filmų reklamai, kuri taip pat retušuojama. Kojos, krūtinė ir netgi pečiai privalo būti uždengti. Tai galioja ne tik moterims, bet ir vyrams. Ir netgi animaciniams herojams.