Kompanija „Publicis Omnicom Group“, vertinama 35 mlrd. JAV dolerių, bus galutinai suformuota kitais metais. Susijungimas leis klientams pasiūlyti mažesnes reklamos kainas televizijoje, internete ir spaudoje, ypač kai pasaulinis reklamos verslas pradeda atsigauti.
REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
Vienos didžiausių pasaulio reklamos agentūrų prancūzų „Publicis Groupe“ ir amerikiečių „Omnicom Group“ susitarė dėl jungimosi. Planuojama, kad naujoji kompanija per metus uždirbs 23 mlrd. JAV dolerių pajamų ir aplenks rinkos lyderį WPP, praneša naujienų agentūra „Bloomberg“.
Vienos didžiausių pasaulio reklamos agentūrų prancūzų „Publicis Groupe“ ir amerikiečių „Omnicom Group“ susitarė dėl jungimosi. Planuojama, kad naujoji kompanija per metus uždirbs 23 mlrd. JAV dolerių pajamų ir aplenks rinkos lyderį WPP, praneša naujienų agentūra „Bloomberg“.
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
TOLIAU SKAITYKITE
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą