Vertinant pagal produktų grupes, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius daugiausiai reklamos generavo prekybos tinklai, mobiliojo ryšio bendrovių mokėjimo kortelės ir greitieji kreditai, kurie išstūmė vieną poziciją žemiau mobiliuosius telefonus. Didžiausias pokytis lyginat su praėjusiais metais – paskolų ir lizingo paslaugų grupėje, kuri iš 49 vietos pernai šoktelėjo į 9 vietą. Tuo metu didžiausių reklamuotojų trejetukas nesikeitė – Tele2, Studio Moderna bei Procter& Gamble.
Per pirmus penkis šių metų mėnesius pastebėtas žymesnis TV reklamos augimas, iki 3,5 proc. Augimui įtakos turėjo TV kanalo RTR Planeta, kuris pradėtas matuoti nuo 2013 metų kovo mėnesio, apimtys. Be šio kanalo duomenų, TV reklamos laikas ūgtelėjo 0,8 proc. Per penkis 2013 metų mėnesius televizijoje buvo ištransliuoti 532 tūkst. reklaminių klipų.
Tuo metu spaudos reklamos apimtys krito 7,7 proc. Laikraščiuose reklamos ploto mažėjimas buvo 9,3 proc., žurnaluose reklamos plotas smuktelėjo 4,5 proc. Laikraščiuose buvo išspausdinta 5 mln. 329 tūkst., žurnaluose – 2 mln. 699 tūkst. kv.cm. reklamos.
Labiausiai augo reklama radijuje, kur per pirmus šių metų mėnesius buvo ištransliuota 2 mln. 601 tūkst. sekundžių reklamos, kas yra 42,4 proc. daugiau nei pernai. Augimą lėmė šių metų pradžioje pradėta matuoti ZIP FM radijo stotis. Lyginant radijų stočių sąrašą be ZIP FM, per radijo reklamos laikas išaugo 27,5 proc.
Automatinė interneto reklamos sistema Evaliant™ šiemet užfiksavo 18,1 proc. daugiau reklamos negu per 2012 metų sausį-gegužę. Iš viso šiemet buvo užfiksuota 1 mln. 790 tūkst. reklamos vienetų . Lauko video reklamos ekranuose buvo transliuota 1 mln. 487 tūkst. sekundžių reklamos. Palyginus su praėjusiais metais, lauko video reklamos apimtis sekundėmis krito beveik penktadaliu – 19 proc.
Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, lyginant šių ir praėjuių metų sausio-gegužės mėnesių duomenis, krito 21,5 proc.
Labiausiai smuko, iki 25,4 proc., reklamos apimtys ant degalinių degalų pylimosi pistoletų, kur per pirmus penkis šių metų mėnesius 19,7 tūkst. reklaminių lipdukų.
Taip pat mažėjo vidaus TV reklamos kiekis. Lyginant 2013 ir 2012 metų sausio-gegužės mėnesių duomenis, mažėjas siekė 14,8 proc.
Kino reklama per pirmuosius penkis šių metų mėnesius, lyginant su 2012 metų sausiu-geguže, augo 13,1 proc. Šiais metais buvo parodyta 121 tūkst. reklaminių klipų. Duomenys pateikiami tik iš TNS LT registruojamų žiniasklaidos priemonių sąrašo, o tai sudaro (ekspertinis vertinimas): TV – 99%, spauda – 90%, radijas – 90%, lauko reklama – 90%, lauko video reklama – 90%, kino reklama – 85%, interneto banerinė reklama 80%, fillboard reklama – 100%, vidaus tv reklama – 80% reklamos rinkos apimties.