Naujausi statistiniai duomenys rodo, kad reklama internete šiandien išgyvena geriausius laikus, kokie kada nors buvo. Pirmą kartą istorijoje reklamai per pusmetį visame pasaulyje buvo išleista 17 milijardų JAV dolerių, o tai yra maždaug 2,83 mlrd. dolerių per mėnesį.
Lyginant su 2011 metų pirmuoju pusmečiu, sumos, skirtos interneto reklamai, išaugo 14 %. Jei prisimintume kokia situacija buvo prieš dešimt metų, kai ką tik dienos šviesą buvo išvydę „Google AdSense“ ir „AdWords“ produktai, skirtumas milžiniškas. Tuomet reklamai internete nebuvo išleidžiama nė pusės milijardo dolerių per mėnesį.
Tvirčiausias pozicijas interneto reklamos sektoriuje išlaiko „AdWords“, šioje sistemoje atliekama 48 % visų reklamos pardavimų. Tradicinei reklamai skydeliais lieka 21 % iš beveik trijų milijardų.
Didžiausią šuolį padarė mobilioji reklama. Per pirmąjį 2012 metų pusmetį jos buvo parduota už 1,2 mlrd. JAV dolerių. Tai yra beveik dvigubai daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu.