Reklaminis „Volvo“ vaizdo klipas su veiksmo filmų žvaigžde Jean-Claude Van Damme tapo „Youtube“ rekordininku – vaizdelį, kuriame gimnastikos pratimus pasenti niekaip nenorintis kietas vyrukas demonstruoja netipinėje aplinkoje, peržiūrėjo jau daugiau nei 68-i milijonai žiūrovų.
Ir tai tik viena detalė. Reklamos gamybai buvo išleista maždaug 4,7 milijono dolerių. Tačiau ši investicija atsipirko irgi rekordiškai – V. Damme „Volvo“ kompanijai atnešė 170 milijonų dolerių pelną.
Bene visi žino firminį J. C. Van Damme špagatą. Dar lapkričio mėnesį aktorius akmeniniu veidu tai pademonstravo stovėdamas ant dviejų važiuojančių „Volvo“ sunkvežimių veidrodėlių. Reklaminis klipas visai paprastas – kad žiūrovams nekiltų jokių abejonių dėl triuko autentiškumo, klipas nufilmuotas „no cut movie“ stiliumi, t.y., kaip vieno nepertraukiamo plano siužetas. Reklamos esmė – neįkyriai pademonstruoti šio gamintojo dinaminio vairavimo sistemos tikslumą.