Pirmadienį vilnietis Konstantin socialiniame tinkle pasidalijo vaizdo įrašu. Netrukus vaizdinė medžiaga sulaukė daugybės tautiečių reakcijų, o pasidalintas įrašas peržiūrėtas beveik 400 tūkst. kartų. Konstantin viešai išdėstė, kaip buvo laikomas C kategorijos, leidžiančios vairuoti sunkvežimį, vairavimo egzaminas Vilniuje.
Pasak vilniečio, egzamino metu, važiuodamas nuo Titnago g. link Šaltupio g., „Regitros“ egzaminuotojas liepė pasukti į kairę pusę. Konstantin, išklausęs egzaminuotojo reikalavimo, nedelsdamas atliko manevrą.
Tačiau netrukus sunkvežimis staiga buvo sustabdytas, o vilniečiui „Regitros“ instruktorius rėžė, kad vairavimo egzaminas neišlaikytas, mat nebuvo sustota prie „Stop“ ženklo. Todėl esą tai – kritinė klaida.
Konstantin tikino, kad toks instruktoriaus sprendimas jį kaip reikiant pribloškė, nes „Stop“ ženklas yra netoli geležinkelio pervažos. O manevras į kairę pusę buvo atliktas gerokai anksčiau, t.y. pervaža nebuvo kertama, todėl ir sustoti prie „Stop“ ženklo pagal Kelių eismo taisykles (KET) tąkart nereikėjo.
Dėl instruktoriaus sprendimo pateikė apeliaciją
Naujienų portalui tv3.lt Konstantin pasakojo, kad dėl šio instruktoriaus sprendimo jis pateikė apeliaciją.
Neilgai trukus, po paviešinto vaizdo įrašo socialiniame tinkle ir išreikšto pasipiktinimo dėl valstybinės įmonės instruktoriaus veiksmų vilnietis sulaukė ir „Regitros“ Vilniaus filialo direktoriaus skambučio. Jis pasikvietė Konstantin pasikalbėti asmeniškai.
Pašnekovo teigimu, įmonės atstovai pripažino padarytą klaidą, todėl patirtos išlaidos – 100 eurų – bus kompensuotos.
Tiesa, Konstantin neslepia pasipiktinimo, kad nors klaida ir buvo pripažinta, tas pats instruktorius, kuris vairavimo egzamino metu padarė klaidą, ir toliau dirbs įmonėje.
„Svarbiausias mano paviešinto vaizdo įrašo tikslas – parodyti, kad instruktoriai neneša jokios atsakomybės. „Regitros“ atstovai iš anksto tarsi yra nusistatę, kad žmonės buki, o jie patys – protingi. Tačiau tokius dalykus reikia viešinti, nes pasiekti savo teisybę yra tikrai įmanoma.
Niekas neįvertina, kiek buvo sugaišta laiko, paaukota nervų. Norėjau, kad instruktorius už klaidingą sprendimą būtų nubaustas, tačiau filialo direktorius pastebėjo, kad pats egzaminuotojas vis tiek nepripažįsta savo padarytos kaltės. Be to, buvo pasakyta, kad instruktorius atleistas nebus“, – kalbėjo Konstantin.
Įmonės atstovai pripažįstą padarytą klaidą
Tuo metu „Regitros“ atstovė spaudai Justina Kazragytė naujienų portalui tv3.lt patvirtino, kad šiuo metu minėtas atvejis yra analizuojamas, o su klientu susisiekta asmeniškai.
„Kaip žinoma, visi egzaminai „Regitroje“ yra filmuojami, tad siekiant kuo tiksliau įvertinti situaciją, bus įvertinta visa turima medžiaga.
Pirminiu vertinimu, dėl žmogiškojo faktoriaus egzamino vertinimo metu įsivėlė klaida, tad atsiprašome kliento dėl visų nepatogumų, kuriuos teko patirti“, – teigė ji.
„Regitros“ atstovė taip pat dar kartą klientams priminė, kad kilus bet kokiems neaiškumams, vertėtų nedelsiant kreiptis į įmonės atstovus
„Esame sudarę galimybę individualiai gauti atsakymus į visus kylančius klausimus net keliais etapais.
Pirmiausia, po įvykusio egzamino egzaminuotojas suteikia grįžtamąjį ryšį, aptaria padarytas klaidas bei kokius įgūdžius dar reikėtų patobulinti. Jei su aptartu rezultatu nesutinkama, nešališkai situacija gali būti vertinama Apeliacijos komisijoje.
Komisija gali priimti sprendimą anuliuoti egzamino rezultatą, klientui pasiūlyti kitą jam patogią egzamino laikymo datą ar sugrąžinti už egzaminą sumokėtus pinigus“, – kalbėjo J. Kazragytė.
Be to, ji patikino, kad visais atvejais valstybės įmonė siekia priimti tokį sprendimą, kuris saugotų kliento interesus ir kartu padėtų užtikrinti, kad į eismą patektų tik gerai pasirengę vairuotojai.