Kaip ir kiekvienas automobilių entuziastas, taip ir penktuko savininkas, Modestas, šiomis transporto priemonėmis susidomėjo vaikystėje. Modestas priduria, jog nuo mažumės jam patikdavo greiti automobiliai, tačiau tikrasis lūžis įvyko, kai pradėjo kartu su tėčiu vaikščioti į garažą. O ką tėvas ir sūnus veikia garaže šalia automobilio tikrai nereikia sakyti.„Nors pradžioje patiko tiunginuoti automobiliai, tačiau užaugus supratau, jog noriu turėti automobilį, kuris būtų išskirtinis, nestandartinis, išsiskiriantis iš minios“, - pridūrė Modestas.
„Daugelis pasakytų, kad tai yra dėmesio trūkumas, bet norisi matyti asmeninį automobilį gražų ir išskirtinį. Viską darau tik dėl savęs, o ne dėl kitų“.Žiguliukas pas Modestą atsirado maždaug prieš du metus. „Jį man paliko senelis su užkaltu variklius. Maždaug metus jis buvo stumdomas pirmyn ir atgal, tačiau atėjo laikas, kai supratau, kad reikia padaryti ką nors, jog jis pradėtų važiuoti. Taip viskas ir prasidėjo. Lygiai po vienerių metų turiu apie tai ką svajojau“.
Modifikacijų sąrašas
Šiek tiek burtas 1,5 litro variklis, žeminta/kietinta pakaba, platinti skardiniai ratlankiai, 60 mm „free flow“ išmetimas, gan retas aliumininis lipas, „VFTS“ spoileris, senovinis „Lada Sport„ vairas, pakeistas salonas, sudėti priekiniai žibintai su kryžiais.
Ateities planai
Ateityje Modestas planuoja sumontuoti galingesnį variklį, kuris išvystytų maždaug 120 arklio galių. To turėtų užtekti nuolatos važiuoti skersai. Taip pat planuose yra perdažyti kėbulą iš naujo ta pačia spalva.