„Logo dizainas kažkur matytas“, „Sakykite, gal kartais ir „Onlyfans“ turite, kur būtų galima paaukoti už turinį?“, „Super maketas“, „Labai pro šalį“ – taip dalis gyventojų socialiniuose tinkluose vertino Lietuvos Raudonojo Kryžiaus kampanijos pasirinkimą.
Pasirodė ir komentarų, kad pornografija toli gražu neasocijuoja su pagalba, bet skatina smurtą prieš moteris.
Tiesa, ne visi gyventojai puolė peikti komunikacijos kampanijos dizainą, bet gyrė už drąsą ir originalumą.
Raudonasis Kryžius: „Džiugu, kad visuomenė reaguoja“
Kaip skelbia pats Raudonasis Kryžius, šia kampanija žmonės skatinami prie gerų darbų prisidėti ne tik šventiniu laikotarpiu, bet prenumeruoti gerumą visus metus. O „Pornhub“ logotipas pasirinktas „kaip ir kiti prekės ženklai, kurie yra gerai atpažįstami ir žinomi“.
„Džiugu, kad visuomenė reaguoja, toks ir kampanijos tikslas“, – tv3.lt komentuoja Raudonojo Kryžiaus atstovė Luka Lesauskaitė.
„Mes kasdien prenumeruojame įvairias pramogas, perkame abonementus visiems metams ir nesusimąstome, kad galime prenumeruoti ir gerumą.
Mes negretiname savo prekės ženklo su kitais prekių ženklais, tiesiog sakome, kad kiekvieno iš mūsų prenumerata gali daugiau, kitaip tariant, kas mėnesį galime skirti pinigus ne tik pramogoms, bet ir geriems darbams, kuriuos atlieka Lietuvos Raudonasis Kryžius ir savanoriai“, – nurodo ji.
Įvertino kampaniją
Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto dėstytoja Justina Zamauskė pasveikino Raudonąjį Kryžių su originalia komunikacijos kampanija. Ji ryški ir įsimintina.
Nors anksčiau paminėtas vienas iš kampanijos logotipų dizainų kelia klausimus dėl korektiškumo, tačiau sprendimai, anot ekspertės, galėjo būti priimti iš anksto žinant, kokio atgarsio jie susilauks.
„Lietuvoje atkreipiamas dėmesys į išsišokančias kampanijas. Jau ne vieną atvejį žiniasklaida yra aptarinėjusi – nuo traškučių iki žinomų tiekėjų paslaugų, susijusių su sveikata. <…> Čia yra siekiama žmones įtraukti į pagalbą kitiems. Aš įžvelgčiau protingą žingsnį.
Žmonės sako, kad reikėjo korektiškiau, bet kampanija atkreipia dėmesį. Manau, kad toks tikslas ir buvo, nes norima žmones įtraukti į aukojimą, į pagalbą kitiems kalėdiniu laikotarpiu, todėl šioje vietoje galima suprasti ir atleisti tam tikras nuodėmes “, – tv3.lt sako J. Zamauskė.
„Jeigu kampanija asocijuojasi su smurtu prieš moteris, su pornografija, galbūt ir galima atrasti kažkokį sprendimą, kuris ne taip atkreiptų dėmesį. Bet jeigu kampanija pasieks tokią auditoriją, kokios Raudonasis Kryžius tikisi, reiktų atkreipti dėmesį, kad tikslas yra kilnesnis nei prieš tai buvusių kampanijų (pelno siekiančių organizacijų – aut. past.). Žinoma, yra ne tokių kontraversiškų logotipų, kuriuos buvo galima panaudoti, tačiau bet kokiu atveju visa ši kampanija vis tiek būtų pasiekusi didelę auditoriją “, – pažymi ji.