Vis dėlto ar kada susimąstėte, kas nutinka suknelėms po to, kai jomis vilkėdamos garsenybės praeina raudonuoju kilimu?
Užsienio žiniasklaidos gigantai mirror.co.uk pakalbino Holivudo stilistus, kurie pateikė aiškų atsakymą.
Tikriausiai nereikia nė sakyti, kad daugumai prekės ženklų ir dizainerių būtent didžiuliai renginiai ir jų raudoni kilimai yra geriausias būdas save pareklamuoti ir sulaukti visuomenės dėmesio. Todėl psairuošimas svarbiausiems metų renginiams pradeda vykti iškart, kai publikuojamos jų datos. Dizaineriai jau tada ima ruošti savo eskizus su įsivaizduojamomis suknelėmis jų mylimiausioms žvaigždėms.
Tiesa, pasirodo, kad tik nedaugelis žino, kad dizaineriai A lygio garsenybės dažnai netgi patys sumoka, kad šios pasipuoštų būtent jų darbais. Sumos svyruoja nuo 68 iki 90 tūkst. eurų.
Vis dėlto populiariausias būdas yra ne šis – dažniausiai garsenybės savo mylimų dizainerių paprasčiausiai paprašo norimą suknelę paskolinti vienam renginiui. Tai dažniausiai įvyksta nemokamai, mat išlošia abi pusės – dizaineriai gauna savo minutę šlovės, o štai garsenybėms nereikia sukti galvos, kuo pasipuošti.
Įdomu tai, kad nors fotografų užfiksuotose nuotraukose matome tik garsenybes, iš tiesų dalis jų yra sekiojamos stilistų, kurie daro viską, kad jų dėvimas apdaras nuotraukose atrodytų stulbinančiai.
Beje, jei garsenybė pasirenka dizainerį, su kuriuo jau yra dirbusi anksčiau, ar dėvėjusi jo apdarus, visas pasiruošimo procesas trunka kur kas trumpiau. Vis dėlto nepaisant to, dizainerių ir garsenybių ryšys ne visuomet yra pats geriausias. Kūrėjai ne tik gali vis atidėlioti primatavimų susitikimus, bet netgi ir apskritai atsisakyti su tam tikra garsenybe dirbti.
Žvaigždžių stilistas ir dizaineris Charlie Le Mindu, dirbęs su Lady Gaga ir Lana Del Rey, atskleidė ir kitų įdomių detalių. Pasirodo, kad iš pradžių nustatomas biudžetas. Vėliau pats Charlie garsenybėms pateikia net kelis suknelių variantus, kad šios galėtų rinktis.
Ir nors visos suknelės siunčiamos klientui, jam tereikia apmokėti siuntimą.
Na, o kas laukia visų šių apdarų, kai jie jau yra pademonstruoti ant raudonojo kilimo?
Anot užsienio žiniasklaidos, jei suknelė yra paskolinta, tikėtina, kad po renginio ją ir vėl atsiims dizaineris. Charlie atveju, šis arba taip pat paprašo suknelę grąžinti, arba už ją susimokėti.
Tik itin retais ir išskirtiniais atvejais dizaineriai sukneles nusprendžia padovanoti. Nepaisydami savo sunkaus darbo, dizaineriai taip nusprendžia pasielgti tada, kai savo apdarus kuria specialiai vienintelei žvaigždei.
Tiesa, tai gali įvykti ir dėl kito scenarijaus. Jei suknelė, kuria pasipuošė garsenybė, yra itin apkalbėta ir pastebėta, natūralu, kad dizaineris kitai moteriai jos skolinti jau nebegalės – dėl to verčiau padovanoja.
Tokie mados namai, kaip „Chanel“, savo sukneles garsenybėms kartais dovanoja. O štai „Louis Vuitton“, „Valentino“ ir „Dior“ to nedaro niekada – sukneles šie visuomet atsiima savo archyvams.
Minėtas dizaineris pridėjo, kad padirbęs su viena garsenybe, daugiau niekuomet stengiasi su ja nepalaikyti ryšio.
„Taip yra todėl, jog man patinka skirtingų klientų patys įvairiausi įvaizdžiai. Pavyzdžiui, kai dirbau su Lady Gaga jos „Bad Romance“ muzikos vaizdo įrašui, mano kurtos suknelės, kurias ji vilkėjo, netgi buvo nusiųstos į muziejus, kur yra itin vertinamos“, – prisiminė jis.
Tiesa, yra ir gera naujiena tiems, kurie norėtų pasipuošti žvaigždės vilkėta suknele. Pasirodo, kad kai kurios iš jų yra parduodamos specialių išpardavimų metu. Tai įvyksta tada, kai dizaineriai nebeturi kur laikyti naujų savo įvaizdžių, mat visą vietą užima seni.