Pekino automobilių parodoje Kinijos valdžios milžiniškų finansinių injekcijų gavęs koncernas „FAW“ pristatė „Hongqi“ markės automobilius. Išvertus į lietuvių kalbą „Hongqi“ skambėtų kaip „Raudonoji vėliava“. Tai kinų atsakas vokiškų limuzinų gamintojams – būtent į „Hongqi“ automobilius Kinijos valdžia tikisi persodinti visą šalies partinę grietinėlę.
„Raudonoji vėliava“ taps kinų atsaku vokiečių limuzinams. (nuotr. Gamintojo)
„FAW“ Pekine pristatė dar koncepcinį flagmaną „L7“ ir gamybai praktiškai paruoštą sedaną „H7“. Užmetus akį į „L7“ galima būtų prisiminti net ir mūsų senelių laikų rusiškas „Volgas“. Tiesa, kinai čia rastų sąsajų su pirmaisiais XXa. vidurio „Hongqi“ automobiliais. Kinai užsimena, kad „L7“ priekyje įsikurs net V12 tipo motoras.
Na o „H7“ – gerokai žemiškesnis. Jis sukurtas naudojant Kinijos rinkai skirto „Toyota Crown“ platformą ir taps oficialiojo Pekino atsaku ilgabazėms „Audi A6“, „BMW 5 series“ ar „Mercedes-Benz E-class“ versijoms. Automobilis bus komplektuojamas turbininiais dviejų litrų darbo tūrio keturių cilindrų motorais ir trilitriais V6. Vėliau gali pasirodyti ir hibridinė automobilio versija.
Žemiškesnis „H7“ sukurtas naudojant Kinijos rinkai skirto „Toyota Crown“ platformą. (nuotr. Gamintojo)
Kinijos oficiozai pareiškė, kad naujos „Raudonosios vėliavos“ kūrimui ir visoms su tuo susijusioms investicijoms skirs 280 milijonų dolerių. Šiuo metu paruoštas penkių metų investicinis planas. „FAW“ kompaniją Kinijos valdžia pasirinko neatsitiktinai – būtent pro šios gamyklos vartus prieš 50 metų išriedėjo pirmieji limuzinai tų laikų Kinijos Liaudies Respublikos funkcionieriams. Ilgą laiką tų laikų „Raudonoji vėliava“ (arba „Hongqi“) buvo ratuotu Kinijos simboliu.
Tačiau šių automobilių gamyba buvo nutraukta 1981 metais. Oficialus pretekstas – nemenkas automobilio apetitas kurui. Tačiau tikrąja priežastimi buvo beviltiška moralinė „Raudonosios vėliavos“ senatvė. Vėliau dar buvo bandyta šį automobilį atgaivinti naudojant japonų platformą, tačiau viskas baigėsi nesėkmingai.